سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیزی مانند عمل، دانش را رشد نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 فروردین 2 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی که به قولهای شفاهی کدخدا باور داشت، پس از نقض عهد آمریکا در برجام، مدتی قبل به دیار کدخدا(آمریکا) سفر کرد تا با عدیپلماسی التماسی و ذلیلانه خود، آمریکا را بر اجراء تعهداتش در برجام راضی کند ولی از چگونگی مذاکرات جناب روحانی و قول طرف آمریکائی هیچ خبری منتشر نگردید! اما حاج حسن پس از ورود به کشور گفت: «آمریکا قول داده و زیر قول خود نمی‌زند.» اما حاج حسن هیچ وقت نگفت که آمریکا چه قولی داده که زیر قولش نزند!

حسن روحانی با اجراء فوری برجام، در لغو تحریمها با ممانعت آمریکا روبرو شد و نتوانست آنچه را به مردم در 3 سال مذاکرات هسته ای قول داده بود، اجراء نماید و لذا علی رغم اینکه سر خود را همچون کبک به زیر برف کرده و خود را شرمسار ملتش نمی داند!، ولی هر کجا با مردم روبرو می شود، عرق شرمساری بر جیبنش نقش می بندد.

حسن روحانی که امیدش در لغو تحریمها به کدخدا بود، حالا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بشدت به عنایات ویژه آمریکا نیازمند است و متقابلا، آمریکائیها هم بهتر از حسن روحانی در ریاست جمهوری سال 96 را پیدا نخواهند کرد و لذا هم افزائی جریان اعتدال با غرب دور از ذهن نیست.

اگر جناب روحانی بخواهد از عنایات کدخدا بهره مند گردد، قطعاً باید شرایط او را در بسط و گسترش حاکمیت لیبرالیسم آمریکائی و امام زدائی از انقلاب اسلامی بپذیرد! ف لذا باید گفت؛ دیگر مجالی برای حسن روحانی باقی نمانده و او را باید به تاریخ سپرد و در وقت لازم به خساراتهایی که عامداً بر اقتدار نظام اسلامی وارد کرده، در محاکم قضائی پاسخگو کرد و طعم خیانت به کشور و انقلاب را به او چشاند.

حضرت روح الله در واپسین روزهای عمر مبارکشان در مورخ 2 فروردی 68 لیبرالها را ایادی آمریکا خواند و فرمودند: «امروز غرب و شرق به خوبی می‌ دانند که تنها نیرویی که می‌ تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده‌ اند و تصمیم گرفته‌ اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدی است نابود کنند. اگر بتوانند با نیروی نظامی، اگر نشد، با نشر فرهنگ مبتذل خود و بیگانه کردن ملت از اسلام و فرهنگ ملی خویش و اگر هیچ کدام از اینها نشد، ایادی خودفروخت? خود از منافقین و لیبرالها و بی‌ دینها را که کشتن روحانیون و افراد بیگناه برایشان چون آب خوردن است و در منازل و مراکز ادارات نفوذ می‌ دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند و نفوذی ها بارها اعلام کرده‌ اند که حرف خود را از دهان ساده‌ اندیشان موجّه می‌ زنند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ