سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنگ چشمیِ بسیار، جوانمردی را زشت و برادری راتباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 فروردین 10 , ساعت 2:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه آمریکا برای چندمین بار برجام را نقض کرد، وزارت خارجه ایران در اقدامی مضحک و مردم فریب، 15 شرکت6 آمریکائی را که هیچ رابطه تجاری با ایران ندارند، تحریم کرد و لذا از اقدام وزیر خارجه ایران، بعنوان طنز سیاسی سال 96 می توان یاد کرد!

برای پی بردن به حرکت پروپاگاندائی وزارات خارجه ایران، لازم است به چند نکته اشاره کنم؛ اولاً اگر نقض برجام صورت گرفته، پس چرا رئیس جمهور برجامی ایران، دستور شکایت به کمیسیون مشترک را به جناب ظریف صادر نکرده است؟ ثانیاً مگر وزارات خارجه ایران همانند وزارت خزانه داری آمریکا، می تواند به تحریم کشور دیگری فرمان دهد؟ ثالثا؛ وقتی یک شرکت آمریکائی در 38 سال قبل، هیچ رابطه تجاری با ایران نداشته، کدام عقل سلیم می پذیرد که تحریمهای وزارت خارجه ایران بر ضد شرکتهای آمریکائی جدی است؟!

آقای ظریف و جناب روحانی بخوبی می دانند، که برای تحریم یک کشور، وزارت خارجه ایران محلی از اعراب ندارد و همچنین از جنایت بزرگ خود در امضاء و اجراء فوری برجام بر علیه نظام اسلامی آگاهند، زیرا هر گاه شکایتی از سوی ایران بخاطر نقض برجام از سوی هر یک از کشورهای 5+1 بر اساس متن برجام در کمیسیون مشترک طرح شود، در صورتیکهغ اجماع آراء (8 رأی) به نفع ایران نباشد، آن شکایت بر ضد ایران تمام خواهد شد! و لذا وزارت خارجه ایران در اقدامی فریبکارانه با هماهنگی رأس دولت ترسوی اعتدال، طرح تحریم مضحکانه تعدادی شرکت آمریکائی را رسانه ای کرده است!

برای اینکه ملت ایران به اکاذیب و فریبکاری دولت اعتدال در خصوص ابعاد مختلف برجام پی ببرند، به این بخش از سخنان آقای لاوروف وزیر خارجه روسیه که بر تخلف اعضاء غربی 5+1 صحه می گذارد، توجه فرمائید، که ایشان در مورد عدم اجراء برجام می گوید: «برخی از طرف‌های غربی به تعهداتشان ذیل این توافق برای رفع تحریم‌ها عمل نکرده‌اند ... تمامی طرف‌های غربی به گام‌هایی که در ازای اجرای توافق وعده داده بودند، یعنی رفع تحریم‌ها، با سرعت و کمال وعده داده شده عمل نمی‌کنند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ