سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند چون از صفّین به کوفه بازگشت به شبامیان گذشت و آواز گریه زنان را بر کشتگان صفین شنود . حرب پسر شرحبیل شبامى که از مهتران مردم خود بود به سوى حضرتش آمد . امام فرمود : ] چنانکه مى‏شنوم زنان شما بر شما دست یافته‏اند چرا آنان را از افغان باز نمى‏دارید ؟ [ حرب پیاده به راه افتاد و امام سواره بود ، او را فرمود : ] بازگرد که پیاده رفتن چون تویى با چون من موجب فریفته شدن والى است و خوارى مؤمن . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 فروردین 23 , ساعت 10:57 صبح

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه آیت الله رئیسی بعنوان گزینه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و طیفهای مختلف مردمی، دانشجوئی ول دانشگاهی، کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را پذیرفتند، جریان غوغا سالار رسانه ای خارجی و داخلی، منافقین، لیبرالها و کارگزاران سازندگی به تخریب ایشان پرداخته و اینگونه در جامعه القاء می کنند، که آیت الله رئیسی نقش گسترده ای در اعدام منافقین(مجاهدین خلق) در سال 67 داشته است.

حقیر ضمن بحق دانستن آن اعدامها، به بررسی نقش آیت الله رئیسی پیرامون اعدام بحق منافقین خلق در سال 67 پرداختم و با بررسی اسناد مشخص شد، همه کسانی که در زمینه اعدامهای سال 67 نقش ایفاء کرده اند، امروز در جبهه اصلاح طلبان تعریف می شوند و لذا آیت الله موسوی اردبیلی بعنوان رئیس شورای عالی قضائی، موسوی خوئینی ها بعنوان دادستان کل کشور، آیت الله موسوی تبریزی بعنوان دادستان کل انقلاب اسلامی و آقایان مجید انصاری و محسن آرمین بعنوان رؤسای زندان اوین در اجراء دستور ولایت فقیه، نسبت به اعدام منافقینی(مجاهدین خلق) که تا آن زمان از پذیرش توبه خوداری کرده،غ نقش داشته اند.

با توجه به توضیحات فوق، نیروهای انقلابی از فرصت پدید آمده، باید به جبران کم کاری گذشته خود پرداخته و از جنایات گسترده و بی شمار منافقین در به شهادت رساندن بیش از 16 هزار نفر، همانند فیلم سینمائی نــیــمــروز پرده برداشته و در آگاهی بخشی به نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب تلاش نمایند و تخریب آیت الله رئیسی توسط منافقین، لیبرالها و رسانه های داخلی و خارجی را به فال نیک گرفته و از هم افزائی منافقین جدید که با مسعود رجوی و مریم رجوی همنوا شده اند، بیم به دل راه ندهند و بدانند که حضرت احدیت رزق لایحتسب خود را به کام مؤمنین و متوکلینش، می چشاند، زیرا خداوند در سوره طلاق این چنین مژده داده است: " وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا. "

ترجمه: هرکس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد، و هرکس بر خداوند توکل کند کفایت امرش را می‌کند، خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند، و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است.

  والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ