سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بطلبید و آن را با بردباری و وقار زینت دهید و برای آن کس که به او دانش می آموزید ، فروتنی نمایید . [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 96 اردیبهشت 1 , ساعت 8:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اکثر ملت ایران انتظار تائید صلاحیت مجدد آقای حسن روحانی را برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نداشتند و مردم فکر می کردند، که پس از افشاء رابطه مشکوک جناب روحانی با یکی از مامورین مخفی اسرائیل در سال 65 که توسط استاد حسن عباسی در چندین محفل دانشجویی افشاء شد و همچنین عدم تبعیت عملی او از ولایت فقیه و ساختار شکنی در بکارگیری غفتنه گران در مسئولیتهای مهم و حساس کشور، قطعا برای رد صلاحیت او کافی است! اما پس از تائید صلاحیت حسن روحانی، مردم باور داشتند، در صورتی که او در مناظره هایی زنده تلوزیونی حاضر شود، قطعا توسط کاندیداهای جریان انقلابی رسوا خواهد شد.

با تأسف فراوان، ناباورانه شاهد عدم احراز صلاحیت دو تن از عمارهای رهبر انقلاب اسلامی(آقایان زاکانی و حاج بابایی) از سوی شورای محترم نگهبان بودیم. این دو نفر می توانستند، در مناظره های زنده تلوزیونی، پرده نفاق دولت اعتدال غربزده را در 4 سال گذشته بالا زده و چشمان ملت ایران را به گوشه ای از تخلفات گسترده مادی و معنوی "جریان زر و زور و تزویر" بینا نمایند، ولی ظاهرا تقدیر بر این است، که حسن روحانی با کلکسیونی از دروغ، تزویر، نفاق، حقوقهای نجومی، اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان، قراردادهایی نظیر برجام، FATF و IPC ، ترس و وحشت از دشمن و بکار گیری فتنه گران، همچنان در نزد ملت افشاء نشود و از مناظره زنده تلوزیونی هم فرار کند و گزینش صحیح ملت را در 29 اسفند 96 به مخاطره اندازد.

خداوند در آیه 58 سوره نساء در موضوع امانت، می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها»؛ خداوند به شما فرمان مى‏دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید. آیا حسن روحانی صلاحیت اداره یک کشور را با تفکر انقلاب اسلامی دارد؟ وقتی شیطان بزرگ او را میانه رو و لیبرال می داند و به حمایت از او فرمان می دهد! و با توجه به تأکید حضرت روح الله، مبنی بر اینکه -نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد- آیا حضور یک فرد لیبرال و غربگرا در رأس قوه مجریه با فرمان امام  سازگاری دارد؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ