سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 اردیبهشت 2 , ساعت 11:35 عصر

به نام خدا و برای خدا

1-پس از اینکه سخنگوی وزارت کشور از ممنوعیت پخش زنده مناظره ها خبر داد، مردم ایران که 4 سال منتظر محاکمه دروغگویان دولت لیبرال بودند، نارضایتی خود را از این موضوع اعلام و در نهایت حسن روحانی مجبور به پذیرش مناظره زندهغ تلویزیونی در برابر ملت شد و لذا اولین شکست لیبرالها در برابر اراده ملتی که تصمیم گرفته، تا قوه مجریه کشور را از لیبرالهای غربزده پاکسازی نمایند، محقق و آنان در نزد مردم شرمسار و پیش بینی وبلاگ وزنه سیاسی مبنی بر پذیرش مناظره زنده از سوی حسن روحانی با غیبت عمارها، محقق شد!

2-در همین روزها قرار بود، گزارش بررسی مدرک تحصیل غیر قانونی حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) در مقطع دکتری، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود، اما با توطئه و کارشکنی نمایندگان غیر انقلابی مجلس، که نگران ریزش آراء حسن روحانی بعد از قرائت آن گزارش بودند، جلوگیری شد! و لذا اگر مردم یقه ی نمایندگان دلال و منافق را بگیرند، قطعا آنان مجبور به قرائت گزارش کمیسیون آموزش در جلسه علنی مجلس، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد و در نتیجه ملت، از تخلفاتی مطلع می شوند، که حسن روحانی از افشاء و برخورد قانونی با آنها جلوگیری کرده است!

3-اگر ملت از پشت پرده تخلفات گسترده دوستان و فامیل رئیس جمهور مطلع شوند، قطعا در 29 اردیبهشت 96 آخرین ضربه خود را با رأی به رقیب حسن روحانی وارد خواهند کرد و لذا مردم با کمک نمایندگان انقلابی مجلس، باید آن دسته از نمایندگان مجلس، که منافع کشور را بر منافع متخلفان دولت اعتدال ترجیح می دهند، تحت فشار قرار داده تا انشاءالله حق بر ملت روشن و از فرو افتادن مجدد کشور و مردم در دام لیبرالهای غربزده جلوگیری شود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ