سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به برادرت اعتماد مطلق نداشته باش ؛ زیرا به زمین خوردن بر اثر اعتماد [به همه گفته ها و کرده های دوست] قابل جبران نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 96 اردیبهشت 5 , ساعت 3:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کره شمالی وقتی با تهدیدات پی در پی آمریکا روبرو شد، مردانه در برابر دشمنانش ایستاد و متقابلا آنان را تهدیدا به حمله اتمی نموده و در نهایت ناوهای هواپیمابر آمریکائی، بجای نزدیک شدن به کره شمالی، راهی اقیانوس هند شده و رئیس جمهور یاغی آمریکا، ناگزیر شد به مسئولان چینی التماس نماید تا مسئولان کره شمالی را به پای میز مذاکره با آمریکا بیاورد!، اما در کشور ایران، از سال 92 دچار رئیس جمهور ترسو و بزدلی هستیم، که آمریکا را کدخدای ده می خواند! و وزیر خارجه اش، بزدلانه در جمع دانشجویان و در آستانه مذاکرات هسته ای می گوید: «آیا فکر کردید آمریکا که می تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیاندازد از سیستم دفاعی ما می ترسد؟»

متأسفانه از وقتی که لیبرالها و سکولارها، بر قوه مجریه مسلط شده اند، هر روز شاهد تضعیف اقتدار کشورمان در مقابل شیطان بزرگ هستیم، یک روز در مقابل دریافت هیچ، سیستم هسته ای کشور را به نابودی کشاندند! روز دیگر ناجوانمردانه از برجامهای 2 و 3 و 4 برای تعامل(ذلت) و سازش با کدخدا(آمریکا) سخن گفتند! فردا روزی از رسانه ای شدن مانورهای نظامی سالیانه سپاه و ارتش جلوگیری کردند! در مقطعی از شلیک آزمایشی موشکهایمان جلوگیری کردند! در مقابل چشمان گریان دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف که آمده بودند، تا پرتاب ماهواره شریف ست را که با دستانه خود ساخته بودند به تماشا بنشینند، با تشر آمریکا و دستور رئیس جمهور ترسویمان، موشک و ماهواره به انبار برگردانده شد و ... !

اقدامات مدبرانه رئیس جمهور کره شمالی در مقابل آمریکا به ما این درس را می دهد، که هر چند رئیس جمهور ایران از تدبیر سخن می گفت، ولی در عمل تزویر می ورزید و به نظام اسلامی و ملت خیانت می کرد! لذا رئیس جمهور لیبرال مسلکمان باید در پیشگاه ملت و رهبری اعتراف نماید که اقدامات ایشان در سه و نیم سال گذشته، مزورانه و در راستای جلب رضایت کدخدا(آمریکا) بوده است.

حالا بهتر می شود فرق رئیس جمهور نترس کره شمالی را با رئیس جمهور ترسوی خودمان مقایسه کنیم، زیرا رئیس جمهورمان، برخلاف آیه 52 سوره فرقان، از کافران تبعیت می کند و حاضر به تهدید لفظی کفار هم نیست! قرآن در این رابطه می فرماید: فَلا تُطِعِ الکافِرینَ وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا کَبیرًا

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ