سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ شریران، همچون مسافر دریاست که اگر از غرق شدن هم ایمن ماند، از ترسْ ایمن نیست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 اردیبهشت 9 , ساعت 3:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی که در مناظره های زنده توانایی پاسخگوئی ندارد، پس از مناظره باز هم به سراغ تریبون یک طرفه رفت تا خود رای از سخنان بحق قالیباف که از زبان ملت بیان نمود، تبرئه کند، اما غافل از اینکه ملت پی به تزویر و ناتوانی ایشان برده است و دست و پا زدنهای بیهوده، زودتر به عرق او منجر خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه اعلان کرده بود که بابک زنجانی در زندان اعتراف نموده که مبلغ 5 میلیارد تومان در انتخابات 92 به ستاد حسن روحانی کمک کرده و این موضوع توسط قالیباف در مناظره دیروز مطرح شد و حسن روحانی که در برابر ملت عرق شرم بر پیشانیش دیده می شد، در اینستاگرام خود نوشته است: «فردی که امروز به عنوان مفسد اقتصادی در زندان بسر می‌برد و محکوم به اعدام شده، یکی از "کارآفرینان برتر" به انتخاب دستگاه‌های مربوطه در سال‌های گذشته می‌باشد که در مراسمی که در سال 1386 بنده به عنوان سخنران برنامه دعوت شده بودم و به درخواست مسئولین برگزارکننده، لوحب تقدیر تهیه شده را نیز به کارآفرینان برتر اهدا کردم، این فرد نیز لوحی را دریافت کرده است.»

حسن روحانی باید پاسخ دهد، که کدام دستگاه دولتی بابک زنجانی را بعنوان کارآفرین برتر معرفی کرده؟ و چرا جناب روحانی که هیچ مسئولیتی به غیر از رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نداشته به سخنرانی آن مراسم رفته؟و آیا دولت وقت به ایشان و رئیس مرحومش، اجازه سخنرانی در چنین مراکزی می داده است؟! بنا بر این وقتی دولت نهم و دهم اینها را منزوی نموده بود، بابک زنجانی را بعنوان کارآفرین برتر از سوی مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت انتخاب و لوح تقدیر هم توسط حسن روحانی در همان مرکز رازآلود لیبرال پرور به بابک زنجانی اهداء شد! و لذا حسن روحانی بهتر است، در پیشگاه ملت ایران اعتراف نماید که از محل خیانتهای او، امثال بابک زنجانی پرورش پیدا کرده اند! و اگر جناب روحانی منکر این مسئله است؟! از برادر و زن برادرشان که در راوبط اقتصادی ناسالم و حرام دخیل هستند، سئوال بفرماید!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ