سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمایی کامیاب تر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 اردیبهشت 17 , ساعت 12:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه معلوم شد، دختر وزیر آموزش و پرورش باتفاق پدرشان یک شرکت واردات لباس بچه گانه با برند ایتالیایی دارند وا اخیرا هم از منزل وزیر در لواسان انبوهی از لباسهای بچه گانه قاچاق کشف شده و موضوع به مناظرات کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی جمعه کشیده شد، و لذا مردم انتظار داشتند که وزیر آموزش و پرورش استعفاء داده! و یا از سوی رئیس جمهور برکنار شود! و یا توسط مجلس شورای اسلامی که رئیس آن به چگونگی ورود و خروج رئیس جمهور سابق به دستشوئی هم گیر می داد، برای احقاق حق تولید کنندگان داخلی به میدان آمده و استضاح وزیر آموزش و پرورش را کلید می زدند، اما هیچکدام انتظارات ملت محقق نشد، زیرا اصولا باند کثیف زر و زور و تزویر همان 4 درصدی هستند، که آقای قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود مطرح کرده است!

متأسفانه وزیر آموزش و پرورش، برخلاف قوانین کشور، با عضویت در شرکت فرزند خویش، دارای شغل دوم است و لذا نمی توانسته همزمان وزیر باشد، اما ایشان با این افتضاح بزرگ، وزیر مانده و با پرروئی تمام به صدور بیانیه می پردازد! اما مردم در سوی دیگر این ماجرا، در مناظره زنده تلویزیونی، شاهد کثیف ترین دفاع از سوی معاون اول رئیس جمهورآقای جهانگیری بودند که دختر قاچاقچی وزیر آموزش و پرورش را مظلوم! معرفی کردند! البته مردم بخوبی می دانند که رئیس جمهور با منزل 50 میلیاردی و معاون اولش با منزل 26 میلیاری تومانی، جزءع اقشار 4 درصدی هستند که خون ملت را در سالهای گذشته مکیده و به هیچ عنوان هم حاضر به ترک قدرت نیستند و لذا در برابر این افتضاح بزرگ، شرمسار هم نمی شوند.

رهبر معظم انقلاب در خصوص خوی اشرافی گری مسئولین کشور در 30مهر 81 فرمودند: «ملت ما قرن هاى متمادى خوى اشرافی گرى را، استبداد و دیکتاتورى را در حاکمان نابحق این کشور تجربه کرده و دوران جمهورى اسلامى دیگر نمی تواند اینجور باشد.»

با توجه به توضیحان فوق، ملت ایران گرفتار قشر اشرافی زالو صفتی در قوه مجریه شده که اگر در 29 اردیبهشت 96 به جراحی صحیح دمبل چرکین اشرافیت لیبرال-سکولار نپردازند و مرعوب غوغاسالارانی که ملت را از سایه جنگ می ترسانند، بشوند، قطعا زالوصفتان 4درصدی به غارت بیشتر اموال مردم پرداخته و استکبار اردوغانی را بر کشور حاکم خواهند کرد ولذا ملت باید با بصیرت به صحنه نگاه کنند و با روشنگری عمارهای انقلاب، تصمیم لازم را در وقت لازم اتخاذ نمایند و " مـــا مــی تـــوانــیــم."

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ