سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 اردیبهشت 24 , ساعت 3:27 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی مورخ 23 اردیبهشت 96 در جمع هواداران خود در سالن ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی، در حالی که جوانانی از غ30 استان دیگر کشور در آنجا حضور داشتند، در توهینی آشکار به شهرستانیها گفت: «من روی رآی مردم تهران حساب ویژه ای باز کردم، چون تنها گروهی هستند که از روی " عقل و دانش " رای می دهند!»

پس از اهانت بی شرمانه حسن روحانی به مردم فهیم غیر تهرانی، این سئوال پیش می آید؛ چرا جوانانی که از سایر شهرستانها در ورزشگاه 12 هزار نفری حضور داشتند و سخنان هتاکانه رئیس جمهور را شنیدند، اما لب فروبستند؟ چرا از حقوق خود و هم شهریهای خود دفاع ننموده و پاسخ یاوه سرایی رئیس جمهور را ندادند؟! چرا محل سخنرانی را به اعتراض اهانت به شهرستانیها ترک نکردند؟ آیا ادامه حضورشان در ورزشگاه، تائید سخنان اهانت آمیز حسن روحانی نبوده است؟!

اگر آقای قالیباف بجای طرح اشرافیت 4درصدی، به معرفی دولت اشرافی یک درصدیg می پرداخت، پسندیده تر بود، زیرا برازنده این جماعت اشرافی که به انواع فسادهای سیاسی، امنیتی، اقتصادی و غیره آلوده هستند، باند کثیف مستکبر یک درصدی است!

با توجه به اینکه جریان دولت یک درصدی اشرافی در برابر چشمان هزاران جوانان ایرانی از 30 استان کشور به مردم شهرستانها اهانت نموده، و دو قطبی تهرانی و شهرستانی را کلید زده، پس بهترین راه برای رساندن پیام مردم شهرستانها به گوش اهانت کنندگان دولت یک درصدی اشرافی، ایجاد کمپین "من دارای عقل و دانش هستم و به متکبران فاقد عقل و دانش رأی نخواهم داد،" می باشد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ