سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با آبْ خود را از بوی آزارنده پاک کنید و به خودتان برسید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پلشتی را که هرکس کنارش بنشیند، از [بوی بد] او رنجه شود، دشمن می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 خرداد 1 , ساعت 6:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس‌جمهورمان که در مکتب لیبرالیسم غرب تلمذ کرده، دروغگویی و خیانت را بعنوان یکی از اصول شهریاران(پادشاهان)j دانسته و لذا در اولین مصاحبه خود با رسانه های داخلی و خارجی (مورخ 1 خرداد 96) دوغگویی را مبنای شروع سخن قرار داده و می گوید : «مردم ما به دین و فرهنگ خود بسیار حساس هستند، اما دروغ‌هایی که گفته شد کارساز نبود. مردم به تخریب سخنان غیردقیق نه گفتند و به وحدت، اتحاد، تعامل، تعادل، عقلانیت و اعتدال آری گفتند.»

ظاهرا جناب حسن روحانی به سادیسم دروغگویی دچار است!، زیرا در همین مصاحبه (مورخ 1 خرداد 96) امضاء سند 2030 را منکر شده و ضمن کن لم یکن دانستن آن، می گوید: «می‌خواستند بگویند سند 2030 علیه دین مردم است، سندی که نه ما نه هیچ کشوری آن را امضا نکرده است. سندی که به عنوان یک توصیه است، سندی که دولت یازدهم به‌‌صراحت نوشته است با قانون، دین، اخلاق و فرهنگ ما سازگار نیست. ما نمی‌پذیریم و کن لم یکن است.»

البته مردم خیلی خوشحال خواهند شد که رئیس جمهورشان این سند ننگین را امضاء و اجراء نکرده باشد! اما جناب روحانی در مورخ 23 اردیبهشت 96 در همایش انتخاباتی «سلام آزادی» در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران، پایبندی دولت خود را به سند مذکور اعلان نموه و گفت: «به ملت و رهبر اعتماد می دهم دولت در سند 2030 تصریح کرده در چارچوب قوانین و فرهنگت ایران به آن پایبند خواهد بود.»

حسن روحانی در استفاده از تریبونهای یکطرفه مهارت فوف العاده ای دارد و می داند که در 4 سال آینده دیگر تریبونی همانند مناظره های انتخاباتی برای افشاء دروغها و تزویرهای او در اختیار منتقدانش نیست و لذا بعد از رأی آوری او و برگزاری مجالس رقص و پایکوبی در ملاعام توسط عده ایی از حامیان او، ثابت شد که عده ای از مردم به دروغ، نفاق و حیله گری او رأی داده اند!

رهبر معظم انقلاب در مورخ 17 اردیبهشت 96 در جمع معلمان کشور، پرده تزویر و دروغ را کنار زده و خبر از امضاء سند 2030 و اجراء محرمانه ی آن داده و فرمودند: «اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیایم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم. بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت میکردند و نباید می گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم. اینجا جمهوری اسلامی است.»

حال، حسن روحانی باید پاسخ دهد، که رهبری جلو اجراء آن سند ننگین را گرفته و یا او آن را کن لم یکن کرده است؟!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ