سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 96 خرداد 22 , ساعت 12:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / در هر نَفَس ارادت و در هر نَفَس سلام

دوستان و همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" حتما یادشان نرفته که مسئولین قضائی کشور، چندین بار وعده دادند که پس از4 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به تخلفات متعدد خاندان حسن روحانی و حسین فریدون رسیدگی خواهند کرد و لذا انتخابات به پایان رسیده و مردم منتظر اقدامات ذیل هستند.

*محاکمه حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) و بازداشت او آغاز نشد!

*اعتراف بابک زنجانی مبنی بر کمک 5 هزاز میلیارد توامانی در سال 92 به ستاد انتخاباتی حسن روحانی، که ریاست محترم قوه قضائیه آنرا رسانه ای کرد!

*چرا مردم ایران از محکومیت کشورشان و صدور گاز مجانی به کشور ترکیه بی اطلاع باید باشند و قوه قضائیه چشم خود را بر این فساد بزرگ می بندد!

*مردم منتظرند، همانطور که مرحوم کُردان بخاطر تقلب در مدرک تحصیلی، از وزارت کشور عزل شد، با حسن روحانی هم برخورد و از ریاست جمهوری عزل گردد، اما آقای علی لاریجانی، بین دو دوست خود، مرحوم کردان و حسن روحانی تفاوت قائل شده، مرحوم کردان به خاطر آن اقدام متقلبانه در مجلس استیضاح شد، دِق کرد و از دنیا رفت، ولی پرونده ای برای اقدام متقلبانه حسن روحانی تشکیل نمی شود و دِق هم نمی کند!!!!!!!!!!

*امضاء و اجراء محرمانه سند 2030 و تخلف حسن روحانی و برخی از وزرا او قطعیف است، اما دستور رهبری، مراجع تقلید،  علماء و نخبگان کشور، همچنان بر زمین مانده و دولت هم منافقانه از ابطال سند 2030 خودداری می کند!

*برای اولین بار، رهبر معظم انقلاب، بحث تقلب و تخلف در انتخابات ریاست جمهوری 96 را مطرح، تائید و دستور برخورد جدی با متقلبین و متخلفین را صادر کرده ولیکن خبری از اقدامات قوه قضائیه رسانه ای نشده و یا اقدامی صورت نگرفته است!

*مردم همچنان منتظر نتایج برخورد قانونی قوه قضائیه با حقوقهای نجومی هستند، ولی آن قوه پاسخ دقیقی به افکار عمومی نمی دهد!

*اقدامات خودسرانه، متقلبانه و غیرقانونی رئیس جمهور و برخی از معاونین و وزراء او در موارد فوق الذکر، قطعی است و لذا ملت، بی صبرانه منتظر اقدامات قانونی قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی هستند، پس، ریاست محترم قوه قضائیه؛ انتخابات به پایان رسید و ملت منتظرند تا آن قوه محترم، بر اساس قانون اساسی و قوانین عادی کشور به تخلفات گسترده خاندان حاکم بر قوه مجریه رسیدگی و گزارش آن به مرم ارئه شود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ