سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد آموزگار یا در مجلس های دانش نشستید، نزدیک هم شوید و برخی پشت برخی دیگربنشیند . مانند دوران جاهلیت پراکنده منشینید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 93 مرداد 20 , ساعت 2:52 صبح

بنام خدا و برای خدا

چند روزی است که تیم ملی والیبال کشورمان جهت دیداری دوستانه با تیم ملی والیبال آمریکا راهی شهر لُس آنجلس آن کشور گردیده و قرار است چهار دیدار دوستانه بین دو تیم برگزار گردد که در اولین دیدار، تیم ملی والیبال آمریکا بدون توجه به نظر رئیس جمهور ایران مبنی بر بازی بُرد بُرد!،با نتیجه 3 بر 1 تیم والیبال کشورمان را با شکست روبرو کرد و معلوم گردید که آمریکایها به هیچ عنوان قواعد بازی بُرد بُرد دکتر روحانی را قبول نداشته و رعایت نمی کنند!

معمولا وقتی بین دو کشور روابط دیپلماتیک بر قرار نیست و همدیگر را دشمن تلقی می کنند، سیاسیون برای ذوب کردن یخهای روابط بین دو کشور، زمینه برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی را مهیا می نمایند، که در عرف دیپلماتیک، کار پسندیده و مطلوبی است، لکن اگر یکی از این دو کشور متخاصم، نابودی کشور متقابل را دنبال نماید و بارها و بارها آن را مورد تأکید قرار داده باشد، آیا برگزاری این مسابقات آن هم به اسم دوستانه قابل قبول و پذیرش است!؟ بی شک هیچ کشوری با داشتن روحیه انقلابی گری، که بدنبال اهداف اسلام ناب محمدی(ص) در جهان،  می باشد، اقدام به برگزاری چنین مسابقات دوستانه ای نخواهد کرد و این مسابقات را با عزت، حکمت و روحیه انقلابی و استقلال خود ناسازگار می داند.ظریف


در این رابطه به برخی از نظرات استراتیژیست های آمریکا و غربی در خصوص چگونگی برخورد با انقلاب اسلامی ایران را، مورد توجه قرار می دهیم تا بار دیگر بی تدبیری دولت یازدهم برای چندمین بار به اثبات برسانیم.

 خانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان می گوید:«جمهوری اسلامی ایران لیاقت آن را ندارد که برنامه هسته ای آن قابل تحمل باشد.»

خانم رابین رایت پس از بازگشت از ایران می گوید:« راه مقابله با ایران راه نظامی نیست، این حکومت ، حکومت الهام بخش است، حکومت الهام بخش نباید شهید شود، بلکه باید شکست بخورد.»

برنارد لوئیز پدر فکری و معنوی نو محافظه کاران می گوید:« دشمن واقعی لیبرالیسم، اسلام ستیزه جو است، این اسلام از خاورمیانه سر برآورده است انقلاب ایران هویتی تازه به مسلمانان بخشیده است اسلام با لیبرالیسم تعارض ذاتی دارد و این تعارض تبدیل به چالشی جدی برای غرب شده است.»

فوکویاما:« ما اکنون در دوره دشواری به سر می بریم ، گسترش دموکراسی و عقاید لیبرالیسم که در دهه نود به اوج خود رسیده بود ، اکنون در بسیاری از مناطق دنیا مورد حمله قرار گرفته است ، اسلام رادیکال(انقلابی) قلب لیبرالیسم را هدف گرفته است ، این الگو باعث گردیده ، گرایش به سمت لیبرالیسم که در دوره گذشته در روسیه و آمریکای لاتین از قوت زیادی برخوردار بوده، اکنون به عقب نشینی روی آورد و سیاستهای ایران دنیای غرب را در وضعیت وخیمی که پس از جنگ سرد، بی سابقه بوده، قرار داده است.»

کنت تیمرمن عضو ارشد سازمان جاسوسی آمریکا: «اصل جمهوری اسلامی منافع آمریکا را تهدید می کند پس باید برای تغیر ماهیت و جوهره آن کوشید که نتیجه این تغییر با سرنگونی یکی است.... طرح جامع استراتژیک در مورد ایران تلاش خواهد کرد، بین مردم ایران و رژیم فاصله ایجاد نماید »

میشل هولباک نویسنده اسلام ستیز فرانسه می گوید:« جنگ بر ضد اسلام گرایان با کشتن مسلمانها فایده ندارد و فقط با فاسد کردن آنها می توان به این پیروزی دست یافت ، پس به جای بمب بر سر مسلمانان دامن های کوتاه فرو برزیم.»

رئول مارک گرکت:« کلید اصلی برای ایجاد تغییر بنیادین در سیاستهای ایران، از بین بردن خصوصیات انقلابی رژیم ایران است.... باید نفوذ اسلام و روحانیون را در این کشور از بین برد و آرمانهای انقلابی را از درون تهی کرد . اگر نظام ولایت فقیه از هم بپاشد، آنگاه می توان گفت که جمهوری اسلامی ایران تغییر ماهیت داده است.»

ریچارت پرل از گروه مشاوران پنتاگون:« هدف آمریکا در خاورمیانه ، تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه از جمله تغییر ساختار حکومت ایران است.»

دولت تدبیر و امید، با بی تدبیری تمام که در بطن لیبرالی آن موج می زند، اقدام به راه اندازی این اردوی تدارکاتی نمود و متأسفانه در زمانی که جریان صهیونیستی رژیم آمریکا به همرا رژیم اشغالگر قدس، که دستانشان تا مرفق در خون کودکان، زنان و مردان باریکه غزه فرو رفته است، اقدام به برگزاری این مسابقات نمودند و  این قصه مسابقات والیبال، همانند اقدام رئیس جمهور در تماس تلفنی با اوباما است، که عزت ملت ایران را در نزد انقلابیون جهان خدشه دار نمود و رهبر معظم انقلاب هم آن عمل را مورد نگوهش قرار دادند.

موسویان

به نظر می رسد که وزارت خارجه کشورمان و تیم مذاکره کننده هسته ای، که ناتوان از شکستن تحریمهای ظالمانه غرب و آمریکا هستند، بصورت مشکوک و خزنده برقراری رابطه با آمریکا را دنبال می نمایند. چرا؟ در زمانی که آمریکا بصورت غیر قانونی از ورود نماینده رسمی کشورمان، آقای حمید ابوطالبی به مقر سازمان ملل خوداری می کند و روادید صادر نمی نماید، چگونه است که برای اعضاء تیم ملی والیبال سریعا روادید صادر می شود!؟ نکند تمدید چهار ماهه توافقنامه هسته ای با بازی دوستانه تیم ملی والیبال گره خورده باشد!؟ یا اینکه تیم نیویورکی وزارت خارجه که در آمریکا مستقر است، بصورت محرمانه و موازی از طرف لیبرالهای دولت اعتدال، زمینه های ایجاد رابطه با آمریکا را بعهده گرفته، تا حساسیتها، در داخل کشور کمتر به چشم بخورد!؟

به هر صورت؛ امروز اقدامات لیبرالی دولت ایران، بر خلاف مسیر جریان مقاومت اسلامی در غزه، عراق، سوریه و لبنان می باشد،  و لذا دولت اعتدال باید به همان ریل مبانی انقلاب اسلامی که حمایت از مسلمانان و آزادیخواهان جهان می باشد، باز گردد و وظیفه مجلس شورای اسلامی است که جلوی این روند خزنده و مشکوک را سد نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ