سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 خرداد 28 , ساعت 6:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آنچه که رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و نخبگان و سایر اقشار مردم، مبنی بر ابطال سند 2030 از سوی شورایا انقلاب فرهنگی انتظار داشتند، محقق نشد و لذا دبیر آن شورا، بدون اعلان ابطال سند 2030 بعد از پایان جلسه آن شورا گفت: «آنچه تصویب شد این بود که مبنای کشور اسناد بالادستی و در حوزه آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و هر سند مغایر این سند، از نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی ملغی و کان لم یکن است».

اگر واقعا سند 2030 کان لم یکن است، پس چرا اسمی از ابطال آن در مصوبه شورا وجود ندارد؟ اگر بجای دولت حسن روحانی، دولت احمدی نژاد سند 2030 را امضاء کرده بود، علی لاریجانی و برخی از اعضاء شورای عالی انقلاب فرهنگی، سینه چاک می زدند و فریاد واسلاما سرمی دادند؟!

در این رابطه باید گفت؛ وقتی امضاء دولت اعتدال در پای سند بین المللی 2030 یونسکو است، آیا امکان ابطال آن به آسانی وجود دارد؟ اگر دولت انقلابی هم داشتیم، ابطال آن سند به سهولت امکان پذیر نبود، زیرا در مجامع جهانی امکان پس گرفتن امضاء بسیار دشوار و گاها هزینه های سنگینی در بر دارد! و لذا مصوبه دوپهلوی شورا، بر اساس اخذ رضایت یونسکو صادر شده است! ا 

متأسفانه رئیس جمهورمان، برخی از معاونین، مشاوران و وزراء ایشان، دارای زندگی اشرافی، بوده و تفکرشان هم غیردینی و برگرفته از لیبرالیسم غرب است، و لذا با توجه به مصوبه دوپهلوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنظر میرسد که سند 2030 ابطال نشده و قطعا دولت لیبرال و غیردینی حسن روحانی، به اجراء سند 2030 در سایر حوزه ها (سیاست، اقتصادی و محیط زیست) ادامه خواهد داد و هر زمان که آتش درون مردم و منتقدین، فرو بنشیند، بخش فرهنگی آن سند را مجددا به جریان می اندازند!

یحتمل، در آغاز سال تحصیلی 96-97 شاهد تغییرات دیگری در کتب درسی آموزش و پرورش، براساس سند ننگین 2030 خواهیم بود! زیرا خائنان و منافقان، از برای هر شب تاریکی به فرموده مولایمان امیرالمؤمنین علیه السلام، چراغی از قبل روشن نگه می دارند! و لذا؛ نخبگان و منتقدین سند 2030 با چشمانی باز و بهره گیری از تمام توان، باید نقشه ی لیبرالها را در اجراء اهداف جریان صهیونیسم بین الملل، ناکام نمایند و مسیر آن هم، اجراء "فرمان آتش به اختیار" رهبری معظم انقلاب است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ