سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گروهى او را پیش رویش ستودند ، فرمود : ] بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى و من خود را از آنان بیشتر مى‏شناسم . خدایا ما را بهتر از آن کن که مى‏پندارند و بیامرز از ما آنچه را که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 خرداد 29 , ساعت 5:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

1-مدتها است که ملت ایران با پدیده ای به نام برجام خو کرده و جزئی از زندگی مردم گردیده است، یک روز برای امضاء برجام6 کف زدند و عده ای را به کف خیابان آوردند و جواد ظریف را لقب امیرکبیر دادند! روز دیگر رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن نتایج برجام، به دست اندرکاران برجام، حتی کسانی که جاسوسی آنها به نفع آمریکا به اثبات رسیده، مدال شجاعت به همراه صدها سکه تقدیم کرد! و ... اما چرا تحریمهای جدید از سوی ترامپ در دستور کار قرار گرفت، ولی برجام را پاره نکرد؟!

2-متأسفانه در چند سال گذشته، رئیس قوه مجریه ی با شعار تنش زدائی، بدنبال تضعیف امنیت ملی در خوزه های سیاست، امنیت، اقتصاد و فرهنگ است و برای دشمنان ایران، این نظریه به اثبات رسید، ولذا حاصل تبعیت حسن روحانی از آمریکا، به برجام هسته ای ختم شد! و دشمنان دریافتند که حسن روحانی همانند شاه سلطان حسین، بدنبال حفظ تاج و تخت اشرافی خود است و در این مسیر همه مملکت ایران را بدون شلیک یک فشنگ تقدیم خواهد کرد! پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!

3-پس از گذشت مدتی جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا با لگد محکمیق، خوشبینی حسن روحانی به کدخدا(آمریکا) را نقش برآب کرد و در لحظات بازنشستگی خود، از پروژه آمریکا بر علیه کشورمان رونمائی کرد و گفت: «مذاکرات با تهران برای عقب نشاندن ایران از برنامه هسته‌ای به نتیجه رسید و حالا دولت بعدی آمریکا باید ضمن ادامه اعمال فشار بر ایرانی‌ها، برای عقب نشاندن برنامه موشکی ایران تلاش کند» پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!

4-آری؛ سازمان جاسوی آمریکا به ترامپ این نوید را داد که در ایران کسی رئیس جمهور است، که هیچ اقدامی در مقابل تحریمهای مکرر آمریکا نخواهد داشت و ساز و کار پیش بینی شده در برجام هم راه حقوقی را بر روی ایران بسته است و حسن روحانی، از سال 94 آماده انجام برجامهای 2 و 3 و 4 است و لذا تحریمهای جدید آمریکا، با مواضع حسن روحانی هماهنگ بوده و بستر لازم برای ایجاد برجامهای 2 و 3 و 4 (موشکی، حقوق بشر و ترویست) را فراهم می کند! پس؛ چرا برجام، پاره شود ؟!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ