سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 خرداد 30 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مردم ایران اسلامی منتظرند تا موضع منکر ولایت و امامت امیرالمومنین علی علیه السلام، را پیرامون هدف قرار گرفتن مواضعغ تکفیریهای داعش، توسط موشکهای ذوالفقار ایرانی را بدانند، اما با گذشت 30 ساعت از عملیات موشکی سپاه پاسداران، -که قطعا در شورای عالی امنیت ملی به تصویب ایشانرسیده-، متأسفانه حسن روحانی روزه سکوت گرفته و پیامی در این خصوص صادر ننموده است!

سابقه مخالفت حسن روحانی به توانمندی دفاعی کشور، به مقطع جنگ تحمیلی و تجهیز رزمندگان اسلام بر علیه نیروهای بعثی برمی گردد، -هر چند که بابت حضورش در پشت جبهه، مدالهایی به ناحق ریافت کرده- زیرا طبق خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 65 حسن روحانی مخالف خرید تجهیزات نظامی برای عملیات سپاه و نیروهای بیسج بوده است.(کتاب راز قطعنامه) آخرین حمله ناجوانمردانه ایشان، به تاریخ 15 اردیبهشت 96 در مناظره تبلیغاتی ریاست حمهوری بود، که در منظر مردم به سخن حضرت روح الله بر روی موشکهای سپاه مبنی بر اینکه؛ «اسرائیل باید از بین برود» تاخت، تا آرأء صهیونیستها را در سبد رآی نامشروع خود قرار دهد!

سکوت بیش از 30 ساعته حسن روحانی در برابر عزت، غرور و وحدت ملی بسیار مشکوک است! زیرا اگر ترقه ای در یکی از کشورهای اروپایی، -نه یمن و استان شیعه نشین عربستان-! منفجر می شد، تاغ کنون حسن روحانی پیام تسلیت ارسال کرده و حتی اگر خجالت نمی کشید در میدان محسنی تهران برای کشته های اروپایی شمع روشن می کرد! البته این رذیله غرب محوری و غربزدگی لیبرالها، سابقه طولانی دارد!!!

بنظر می رسد که برادران پاسدار بر روی موشکهای شلیک شده، جمله ای از حضرت روح الله بر علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و یا وهابیت عربستان نوشته بودند، که با مزاج لیبرالی و غربزدگی حسن روحانی سازگاری نداشته و یحتمل، همانند مناظره های زنده تلویزیونی، بدنبال فرصتی است تا به شکلیک موشکها حمله و از تروریستهای داعش دفاع نماید. زیرا؛ هم  کدخدا(آمریکا) راضی می شود! و هم می شود با ایجاد شوتبلیغاتی، مردم را از مطالبات واقعی خود که حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان است، منحرف کرد! آری؛ غائب جشن عزت، غرور و وحدت ملی، حسن روحانی است!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ