سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنیاد اسلام، دوستی من و دوستی اهل بیتم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 خرداد 30 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی چگونه رأی 57 درصدی ملت ایران را در انتخابات ریاست جمهوری 96 کسب کرد؟! راهبرد تهاجمی جریان لیبرال غربزده برای کسب قدرت چه بود؟!

هدایتگران و برنامه نویسان تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی، توسط جریانی کاملا غیرانقلابی، سکولار و وابسته به غربل تنظیم شده بود، بطوری که برای کسب رأی هر طیف و گروهی، راهبردی را بر خلاف اصول و مبانی اخلاقی و دینی تعریف و حسن روحانی و اسحاق جهانگیری، مأموریت اجراء آن را بر عهده داشتند و لذا، راز منکر مشروعیت الهی امامت امیرالومنین علیه السلام در سخنان حسن روحانی را باید در همین جا جستجو کرد!

برای حسن روحانی لیبرال، پیروزی از هر طریقی، مشروع و یا نامشروع فرقی نمی کرد! و لذا، از اهانت به امام هشتم هم پرهیز نکردند و برای رضاست مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان هم در صورت حمایت از حسن روحانی قولهای، داده شد! در این رابطه، حسن روحانی بعد از پیروزی و برای جبران خدمات مولوی عبدالحمید در انتخابات، در ضیافت افطاری، مشروعیت الهی ولایت و امامت علی ابن ابیطالب علیه السلام را بر خلاف اعتقادات تشیع، نفی کرد! که خشم و نفرت علما و مراجع تقلید و ملت ایران را نسبت به خود برانگیخت!

در اینجا به برخی از کلمات و جملات سخیف و هجویاتی که طبق دستورالعملهای صادره، از زبان حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی بر علیه رقیب و نظام اسلامی استفاده می کردند، اشاره می نمایم تا به عمق فتنه جماعت لیبرال مست قدرت، پی برده شود، این کلمات و سخنان بدین شرح می باشد: «بازگشت به گذشته ؛ جنگ ؛ ماجراجویی ؛ ستیزه‌جویی ؛ تقابل ؛ دشمن‌تراشی ؛ قهر با جهان ؛ تندروی ؛ افراطی‌گری ؛ خشونت ؛ اعدام ؛ قتل عام ؛ شعار ؛ حرف ؛ وعده ؛ تفرّق ؛ نزاع ؛ درگیری ؛ اختلافِ ملّی ؛ طرد کردن ؛ انحصارگرایی ؛ مرزبندی ؛ تنگ‌نظری ؛ مطلق‌اندیشی ؛ 38 سال زندان ؛ دیوار کشی ؛ ایجاد محدودیّت ؛ مداخله در زندگیِ روزمر? مردم ؛ سرهنگ؛ قاضی ؛ بی‌اخلاقی ؛ دروغ‌گویی ؛ فریب‌کاری ؛ تخریب ؛ استفاده ابزاری از دین و ارزش‌ها ؛ ریاکاری ؛ تزویر ؛ تظاهر ؛ تملق ؛ دورویی ؛ سالوس ؛ تدلیس و بگذارید امام هشتم برای مردم بماند

مولوی چقدر زیبا به جریان منافقی اشاره دارد، که با زبانشان، عالمی را به آتش می کشند:

ظالم آن قومی که چشمان دوختند / زان سخنها عالمی را سوختند

عالمی را یک سخن ویران کند / روبهان مرده را شیران کند

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ