سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 تیر 2 , ساعت 7:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

پس از اینکه حسن روحانی در پروژه مصادره اصابت موشک به پایگاه داعش ناموفق شد، با گذشت 24 ساعت از مخالفینه تفنگ و موشگ گردید! و در ضیافت افطار با فعالین اقتصادی، ناکامی دولت خود در عبور از روکود اقتصادی و لغو تحریمها را اصل 44 قانون اساسی دانسته و به دارندگان تفنگ و موشک و رسانه حمله ور شد، تا روح حاج آقا که مخالف داشتن موشک بود، در قبر آرامش پیدا کند!!!!   

حسن روحانی قبل از حمله به سپاه و بسیج، اشکالات دولت خود را در وزراء و کارگزان خود دانسته و می گوید: «در ابتدای دولت همه وزرا قول می دهند اما بعد از گذشت مدتی گویا تصدی گری لذت بخش می شود و برای عبور از آن بهانه و دلیل می آورند که البته ممکن است این دلایل درست باشد.»

حاج حسن بخوبی واقف است که تعدادی از وزاء و مدیران او کاسبند! چند وزیر دولتش، با ثروتهای بادآورده ی 1000 میلیارد تومانی، سرگرم امور اقتصادی خویشند! برخی با ایجاد شرکت بازرگانی به امر ورود لباس قاچاق به همراه دختر مظلومشان هستند! برخی وزراء با سابقه منفی امنیتی و حضور اثرگذار در فتنه سال 88 برای براندازی نظام تلاش می کرده و می نمایند! وزیر نفت، گزارش عمکرده وزارتخانه خود را فقط در اختیار مرحوم هاشمی رفسنجانی قرار می داده و ...!

با توجه به توضیحات داده شده، جماعت فوق الزکر، سپاه هراسی را در دستور کار حسن روحانی، قرار داده اند! و همزمانی سپاه هراسی رئیس جمهور با تصویب تحریمهای آمریکا بر علیه سپاه، توسط مجلس سنای آمریکا، نشان از وابستگی حسن روحانی به غرب می دهد، لذا رئیس جمهور در مراسم افطاری با فعالان اقتصادی، 1 تیر 96 گفت: «بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود، که آن را به یک دولت با تفنگ تحویل دادیم، ... از آن دولتی که تفنگ نداشت می ترسیدند چه برسد به اینکه اقتصاد را به دولتی دادیم که هم تفنگ دارد و هم رسانه را در اختیار دارد و همه چیزی دارد و کسی جرأت ندارد با آنها رقابت کند.»

مردم تهران، وقتی حسن روحانی را در راهپیمایی روز قدس دیدند، بصورت خودجوش شعار روحانی-بنی صدر پیوندتان مبارک را سر دادند، و چه زیبا بود، که پیوند، جناب روحانی با مصوبه ی نمایندگان مجلس سنای آمریکا را هم اضافه می کردند! آری کشور دچار نفاقی است، که هر روز، رنگ عوض می کند!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ