سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 تیر 3 , ساعت 11:42 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با اساتید دانشگاه و حوزه، از غالب جوانان بخاطر عدم درک درست استقلال کشور گلایهب کرده و فرمودند:«غالباً جوانهای امروز ما، قدر استقلال را هم نمی دانند؛ خب جوان دانشجو از اوّل عمرش، در یک کشوری زندگی کرده که هیچ وابستگی سیاسی­‌ای به قدرتهای خارجی نداشته؛ از اوّل، همیشه دیده که در مقابل قدرتهای خارجی‌­ای که دیگران جرئت نمیکنند بگویند «بالای چشمتان ابرو است»، جمهوری اسلامی ایستاده؛ این استقلال سیاسی است؛ ... لذا قدر استقلال را نمیدانند؛ این باید تفهیم بشود به اینها. این یک‌جور نقش اساتید بر روی دانشجوها است.»

به جرأت باید گفت؛ که نسل اول انقلاب، نتوانست پیام استقلال کشور را به نسل بعد از خود منتقل نماید! معلمین و اساتید دانشگاه تلاش لازم، برای تفهیم استقلال به نسل جوان بکار نبستند! با زبان و رفتارمان، نتوانسیم از خون جوانانی که در پای هویت و استقلال این کشور بر زمین ریخته، دفاع نمائیم.

#آری؛ اگر جوانان این مرز و بوم، قدرشناس استقلال کشور بودند، از برجام، فقط همبرگر مک دونالد آمریکائی طلب نمی کردند!

#اگر جوانان، قدر استقلال را می دانستند و بر اساس تکلیف دینی و میهنی در انتخابات شرکت می کردند، هر کس را بدون تخقیق و گزینش و تنها با پیام تلگرامی یک فتنه گر، بعنوان نماینده مجلس، نماینده شورای شهر و رئیس جمهور برنمی گزیدند!

#اگر قدر استقلال را بدانیم، کالای داخلی را جایگزین کالای خارجی میه کردیم! و جوانان تحصیل کرده ایران اسلامی، بدنبال اشتغال نبودند

#اگر دولتمان قدرشناس استقلال کشور بود، کمر همت می بست و اقتصاد مقاومتی را به اجراء درمی اورد!

#اگر قدر استقلال می دانستیم، قوه مجریه بتصرف لیبرالها، نااهلان و فتنه گران درنمی آمد!

#اگر جوانانمان، قدرشناس استقلال کشور بودند، امروز با معضل حقوقهای نجومی و اختلاس در بانکها روبرو نبودیم و جوانان کشور، یقه مسئولان اجرائی، نمایندگان مجلس و قوه قضائیه را رها نمی کردند!

#اگر به جوانان کشورمان استقلال طلبی آموخته بودیم، امروز تهاجم فرهنگی کانون خانواده را مورد تهاجم قرار نمی داد!

رهبر معظم انقلاب، راه علاج را خود تبیین نموده و فرمودند: «اگر نیروی انسانی جوان کشور، «متدین، انقلابی، عمیق، با سواد و مصمم» بار آید، می تواند در تحولات پر شتاب آینده، حصار و حباب تاریخی وابستگی ایران را به معنای حقیقی کلمه بشکند و ایران و ایرانی را در شأن و جایگاه واقعی خود قرار دهد. در غیر این صورت کشورمان دوباره مانند دوران مشروطه تا قبل از انقلاب، وارد دالان تاریک و طولانی تحقیر و وابستگی خواهد شد.»

پس بیائید؛ استقلال را تنها در ورزشگاه آزادی دنبال نکنیم!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ