سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون توانایى بیفزاید ، خواهش کم آید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 تیر 3 , ساعت 11:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس اردات و با هر نفس سلام

آمار چکهای برگشتی در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی بشدت افزایش یافته و تنها در اسفند سال 95 بیش از ق10 میلیون برگ چک برگشت خورده و مبالغ آنها کارسازی نشده است. اکثر بدهکاران چکهای برگشتی، رکود اقتصادی و عدم اجراء تعهدات متقابل را بهانه می نمایند و لذا رئیس جمهورمان هم در 4 سال گذشته چکهای(قولهای) زیادی را بدست مردم داده و اکثرشان برگشت خورده و مشکلاتی در زندگی مردم و کشور ایجاد کرده است.

حسن روحانی برای فرار از پرداخت دیون خود به ملت، به بهانه تراشی متوسل شده است. او که به ملت وعده 100 روزه برای کار سازی چکهایش(قولهایش) را داده بود، در انتخابات 96 وعده 100 روزه را بی عقلی دانست! او گفته بود که با اجراء برجام، تمام تحریمهای ظالمانه لغو و حتی مشکل آب آشامیدنی مردم حل خواهد شد! ولی مردم، بعد از اجراء برجام موفق به طلب خود از جناب روحانی نشدند! حسن روحانی که در نزد ملت و رهبری شرمسار بود، وقتی مطمئن شد که نمی تواند چکهای برگشت خورده را پاس نماید، عملیات حنگ روانی بر علیه طلبکاران را کلید زد! گاهی در هیبت یک فرد اپوزیسیون مخالف نظام مستقر سخن می گفت! گاهی با عملکرد هنجار شکنانه بر ضد نظام اسلامی مبادرت می ورزید! و گاهی هم با تهمتها و اهانتهای رکیک، به منتقدین خود حمله ورف می شد! تا از زیر فشار مطالبات واقعی مردم فرار نماید، زیرا او یک حقوقدان لیبرال است!

در جامعه ای زندگی می کنیم، که برخی از بدهکاران برای اینکه چک خود را پاس نکنند، با برنامه ریزی قبلی، طلبکار را عصبانی می کنند، تا توسط طلبکار، مورد ضرب و شتم فیزیکی قرار گیرند، آنگاه، طلبکار بیچاره را بخاطر ضرب و شتم، به دادگاه برده و دیه ضرب و جرح خود را از طلبکار می ستاند!

آری؛ حسن روحانی با اقدامات هنجار شکنانه، بدنبال عصانی کردن طلبکاران است، تا با یک فریب نابهنگام، آنها را ضربه فنی نماید و لذا مردم و جریان انقلابی، نباید در میدان نیرنگ لیبرالهای حقوقدان، بازی کنند! زیرا این جماعت برای عدم پرداخت مطالبات مردم، از همه ابزارهای فریب و نیرنگ استفاده خوهند کرد و اقدامات هنچار شکنانه چند روز اخیر حسن روحانی، از حمله به ولایت و امامت الهی امیرالمومنین علیه السلام گرفته، تا آخرین آن که حمله به اقتدار نیروهای مسلح بود، برای ایجاد فضای دو قطبی و فرار از پرداخت مطالبات ملت ایران است. پس در میدان فریب لیبرالهای حقوقدان غربزده، بازی نکنیم و بهانه به دستشان ندهیم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ