سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فروتنی زیور دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 تیر 16 , ساعت 5:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از گفته های خانم الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، چنین استنباط می شود که در چندا روز گذشته، فرد مجهول الهویه ای از نزدیگی ریاست جمهوری عبور کرده! و شیخ حسن جلو او را گرفته و نظرش را در مورد حقوق بشر پرسیده! و آن فرد زیرک که حاج حسن دستوراتش را عملیاتی خواهد کرد، در پاسخ رئیس جمهور می گوید: «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» هم راهگشای مشکلات سرکار خانم مریم رجوی، منافقین و اپوزیسیون نظام است و هم در مجامع بین المللی بخاطر طرح 38 سال اعدام و زندان در مناظره های تلویزیونی، لیاقت دریافت جایزه حقوق بشر را کسب خواهی کرد! لذا دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ خبرنگاری که از ایشان پرسیده است؛ آیا این پیشنهاد از سوی اعضای دولت مطرح شده یا خیر؟ خانم الهام امین‌زاده در پاسخ می گوید: «خیر، یک نفر یک پیشنهادی داده که هنوز نهایی نیست و باید بررسی‌های لازم انجام شود.» (البته مریم رجوی به خوبی "رنگ بـنـفــش" را که رنگ تبلیغاتی حاج حسن روحانی است رعایت کرده است!)

رئیس قوه قضائیه در خصوص زمزمه های ارائه لایحه حقوق شهروندی، در همایش قوه قضائیه گفت: «زمزمه‌هایی مبنی بر تشکیل نهاد حقوق شهروندی می شنویم ... طرح حقوق شهروندی ابتدا توسط رئیس قوه قضائیه سابق طراحی شد و امروز دارای نهادی در قوه قضائیه است و ستاد حقوق بشر در این زمینه فعال است و مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است؛ بنابر این نمی‌توانیم نهاد ملی دیگری هم عرض با آن ایجاد کنیم.u این کار صحیح نیست؛ خلاف شرع و قانون است.»

البته در دولت حسن روحانی هر اقدامی که رنگ و بوی غیر قانونی داشته باشد، بصورت محرمانه اول اجراء می شود و بعد بوی گند عمل آنها فضای جامعه را آلوده می کند لذا خبرها حکایت از آن دارد که دولت اعتدال، مشغول تدوین لایحه برای ارائه به مجلس شورای اسلامی است که برخی از بندهای آن بشرخ ذیل است.

1- حمایت از حقوق بشر و شهروندی بر اساس اصول قانون اساسی، موازین اسلامی، تعهدات بین‌المللی دولت ایران و سایر قوانین

2- ارتقای احترام و نظارت بر رعایت حقوق بشر و شهروندی با استفاده از تدابیر و سازوکارهای لازم

3- رسیدگی به مکاتبات و گزارش‌های مربوط به نقض حقوق بشر و شهروندی

4- آموزش، پژوهش و ترویج حقوق بشر و شهروندی

5- تقویت، هماهنگ، همگرا، هم‌افزا کردن تلاش‌ها و ابتکارات ملی در حمایت از حقوق بشر و شهروندی

6- ارتقای تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه حقوق بشر و شهروندی.

بندهای 6 گانه فوق، همان گزارشات نماینده سازمان ملل در امور حقوق بشر است، که نظام اسلامی بخاطر عدم رعایت حقوق بشر آمریکائی، همه ساله در سازمان ملل محکوم می گردد و لذا همانگونه که سند 2030 را حسن روحانی بصورت محرمانه اجراء کرد! برای تغییر در اصول و مبانی انقلاب اسلامی و حاکمیت سکولاریسم بر کشور، لایحه «ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی» و یا یکی از برجامهای چندگانه مد نظر حسن روحانی، برای جلب رضایت کدخدا (آمریکا) است!

آیا حسن روحانی موفق به اجراء برجامهای مد نظر کدخدا می شود؟! باید گفت: شب بخیر لورا !!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ