سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 6:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، در انتخابات ریاست جمهوری 96 با حربه کذب جنگ، رأی قابل توجهی از مردم ناراضی را مجددا به سبد رأیا خود برگرداند. او در تبلیغات انتخاباتی، با تزویر سایه جنگ و 38 سال اعدام و زندان، ملت را ترساند! و لذا حسن روحانی، بخاطر تزویر و ایجاد رُعبُ و وحشت در کشور، برابر مواد 500 ، 502 ، 504 ، 508 ،510 ، 511 و 512 قانون تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده، مجرم است.

قرآن برای جلوگیری از گمراهی ملتها توسط افراد منافق و کذاب، در آیه ششم سوره حجرات به ما دستور داده که خبرهای آنها را نپذیریم و می فرماید: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلی‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ. ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده اید، اگر فاسقی برای شما خبری آورد بررسی و تحقیق کنید تا مبادا گروهی را به نادانی آسیب رسانید ، آن گاه از کرده خود پشیمان گردید.

حال به چند خبر کذب حسن روحانی، که مجرمیت او را اثبات می کند، می پردازم:

*حسن روحانی، 18 اردیبهشت 1396 در همدان: «اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند، آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را قبول ندارند».

*حسن روحانی، 3 اردیبهشت 96 در قزوین:«آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

*حسن روحانی، 9 اردیبهشت 96 در یــزد: «مردم باید اعلام کنند ... که عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

باید توجه داشت؛ حسن روحانی، بر اساس اخبار کذب، مسیر رأی عقلانی مردم را به سوی ترس از اعدام و زندان و جنگغ تغییر داد. لذا قوه قضائیه نباید چشم خود را بر روی اتهام به نظام اسلامی و کاندیداهای ملت ببندد. و مردم این روزها می پرسند؛ چرا قوه قضائیه به جرائم گسترده حسن روحانی و خاندانش رسیدگی نمی کند!

حضرت آیت الله آملی لاریجانی؛ مردم از برادر شما، علی آقای لاریجانی ناامیدند، زیرا او با حاج حسن بسته و لذا دیگ مجلس برای این ملت نمی جوشد، پس به تکلیف انقلابی خود، بر اساس تأکید رهبری در دیدار اخیرتان، عمل نمائید و بیش از این اجازه ندهید، جریان لیبرال-فراماسونر، انقلاب اسلامی را به یغما ببرد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قضائی کشور، ضمن اتمام حجت، فرمودند: «احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادیهای مشروع مردم از وظایف مهم قوه قضاییه است و این قوه باید پرچمدار این موضوعات باشد و با مخالفان و معارضان حقوق عمومی در هر جایگاهی، مقابله کند.» فلذا حسن روحانی مجرم بوده و مردم منتظر بررسی تخلفات گسترده انتخاباتی او از سوی قوه قضائیه هستند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ