سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 تیر 28 , ساعت 11:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

انتخابات ریاست جمهوری 96 با تخلفات گسترده ی حسن روحانی و کارگزاران دولت اعتدال به پایان رسید و مردم منتظر عمل8 او به تعهد 100 روزه چهار ساله دولت دوازدهم هستند! در حالی که جناب روحانی سرمست آن پیروزی متقلبانه است، دو تن از افراد شاخص مذاکرات هسته ای، که مفقود، فراری و جزء 4 نفر از جاسوسان تیم مذاکرات نیستند!، زیرآب برجام را زدند! جواد ظریف وزیر خارجه، در نیویورک می گوید: "ترامپ نه فقط روح، بلکه جسم برجام را نیز نقض کرده!" و ظریف در توئیت دستوری خود، خطاب به مسئولین آمریکائی می نویسد: "آمریکا موظف است مسیر خود را تغییر دهد و به تعهدات خود عمل کند." و صالحی هم، دست التجاء به درگاه خدا بلند کرده و می گوید: "انشاء الله ترامپ برجام را پاره کند، تا بفهمیم به کجا خواهیم رسید!"

یحتمل، پاسخ ترامپ به این دو بزرگوار این است: زِکـــــــــــــــییییییییی!!!!!

آقای ظریف در مصاحبه ای ضمن تهدید آمریکا به خروج از برجام می گوید: «اگر نقص عمده ای حادث شود که در برجام به آن ناکارایی قابل توجه اطلاق می شود، آنگاه ایران گزینه های دیگر در دسترس دارد، از جمله بیرون آمدن از توافق(هسته ای) است.» سخنرانیها، مصاحبه ها و توئیتهای آقای ظریف در نیویورک، باعث سوالات متعددی از این قبیل شده است! :

*نقض عمده برجام یعنی چه؟

*آیا تحریمهای پی در پی، شرکتها و مقامات کشورمان توسط آمریکا، نقض عمده برجام هست یا خیر؟9

*تنها رئیس جمهور آمریکا در حد اختیارات خود، موظف به رعایت مفاد برجام است و مجلس سنا و کنگره، وزارت خزانه داری و ایالتهای آمریکا، برای تصویب تحریمهای جدید بر علیه ایران، محدودیتی ندارند! و لذا آیا اقدام آنها نقض برجام است؟!

*آقای ظریف در آمریکا به صراحت اعلام نمود:"ترامپ نه فقط روح، بلکه جسم برجام را نیز نقض کرده!" پس؛ ترامپ کدام قسمت از جسم برجام را نقض کرده؟ و آیا نقض عمده محسوب می شود، یا خیر؟!

*آقای ظریف در مصاحبه خود در نیویورک می گوید: « این توافق(برجام) مبتنی بر اعتماد نیست. عدم اعتماد را می‌توان در جمله جمله و بند به بند این توافق مشاهده کرد. این مسئله‌ای متقابل است.»

جناب ظریف بخوبی بیاد دارند، که در خلال مذاکرات هسته ای بارها حسن روحانی اعلان کرد؛ به مذاکرات هسته ای خوشبینم! و شما هم مدتی قبل در جمع اعضاء کمیسیون امنیت ملی مجلس، اعتراف کردید، که نباید به قول شفاهی وزیر خارجه وقت آمریکا جان کری اعتماد می کردید!، پس چرا در مصاحبه اخیرتان می گوید؛ "عدم اعتماد در جمله، جمله برجام مشاهده می شود"؟! آیا از خشم و غضب رئیس جمهور لیبرالمان نمی ترسید؟ آیا تاریخ مصرف آقای ظزیف در برجام هسته ای به پایان رسیده و در کابینه آینده حاج حسن، جائی برای او اختصاص نداده اند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ