سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از فضل دانشت آن است که دانشت را کم انگاری. [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 تیر 31 , ساعت 12:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با توجه به اینکه مقرر شده بود، دولت سعودی در اوایل ماه شوال برای استقرار تیم 10 نفره وزارت خارجه ویزا صادر نماید،6 برخی از کسانی که می توانستند، به عربستان سفر نمایند، از انجام اعمال حج تمتع منصرف شده و برخی هم از رفتن به آن کشور نگرانند. متأسفانه مسئولین حج بیشتر به حل مشکل اعزام حجاج به عربستان پرداخته و توضیحی پیرامون شرایط رژیم وهابی عربستان، برای حجاج ایرانی نداده و صرفا به تضمین نیم بند وزیر حج عربستان اکتفاء کرده اند! اگر پیگیری و اصرار خبرنگاران، در خصوص برگزاری دعای کمیل در مدینه منوره نبود، قطعاً مسئولین حج و دولت اعتدال، از گفتن واقعیت، مبنی بر ممنوعیت برگزاری دعای کمیل در مدینه خودداری می کردند!، همانطور که در خصوص مراسم برائت از مشرکین سکوت کرده و از ممنوعیت برگزاری مراسم برائت از مشرکین، سخنی نمی گویند!

در زمانی که مردم ایران سرگرم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سال 96 بودند، با حضور ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کشور سعودی، ائتلافی از 17 کشور عربی به رهبری عربستان سعودی بر علیه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و همزمان رژیم عربستان بیش از 100 میلیارد دلار انواع سلاحهای پیشرفته جنگی، از آمریکا خریداری نمود و پس از گذشت چند روز، طی یک کودتای خزنده، ولیعهد عربستان(بن نایف) برکنار و محمد بن سلمان (پسر پادشاه) به ولیعهدی انتخاب شد.

انتخاب بن سلمان دیکتاتور، که بزودی بجای پدر بر تخت پادشاهی می نشیند، بسیار شبیه کودتای صدام حسین بر علیه7 حسن البکر در زمان وقوع انقلاب اسلامی ایران در عراق است، زیرا اعمال و رفتار صدام حسین ناصبی و محمد بن سلمان وهابی بر علیه تشیع، قطعی است، لذا ائتلاف نوشته شده 17 کشور عربی با هدایت بن سلمان، علیه جمهوری اسلامی، شبیه ائتلاف نانوشته کشورهای عربی با صدام حسین برای آغاز جنگ تحمیلی در سال 59 می باشد!

وقتی ائتلاف عربی با وحدت جریان صهیونیسم بین الملل بر علیه کشورمان شکل گرفته و ترامپ دیوانه در آمریکا، بدنبال تغییر نظام اسلامی است، پس چرا بیش از 80 هزار نفر از مردم کشورمان را به گروگان وهابیت درآوریم؟! ملت ایران، هنوز غم کشتار بیش از 1700 نفر از حجاج مان و دیپلماسی ذلیلانه حسن روحانی در سال 94 را فراموش نکرده و لذا وقتی کشور دچار رئیس جمهوری لیبرال و ترسو است، منطقی نیست، حجاج بی پناه خود را آواره و اسیر کشور عربستان نمائیم!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ