سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند سبحان، کسی است که جز در اندیشه شکم و شرمگاهش نیست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 مرداد 10 , ساعت 5:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی دشمن به سنگرهای انقلاب اسلامی نفوذ کرده و حوزه نفوذ خود را از نفوذ فرهنگی به نفوذ در ساختارهای مراکزl تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی گسترش داده و برخی از مسئولین کشور، بعنوان سربازان پیاده دشمن در آن مراکز حساس، وارد شده اند!، پس، صدور فرمان آتش به اختیار از سوی رهبری، خبر از وضعیت نگران کننده جبهه خودی می دهد، لذا باید با ساز و کاری دقیق، آنهم با استفاده از اسلحه پرقدرت آتش به اختیار، به پاکسازی نفوذیهای دشمن پرداخت.

یکی از مراکزی که دشمن، اهداف خود را از قبل تهیه کرده بود، حوزه قوه مجریه و هسته ای ایران بود! زیرا کشور آمریکا با شروع مذاکرات هسته ای ایران با سه کشور اروپائی در سال 82، بدنبال جمع آوری زیر ساختهای هسته ای ایران از روی زمین بود و لذا در برجام به اهداف خود، که شامل؛ جمع آوری سانتریفیوژها، ریختن بتن در قلب رأکتور اراک، اکسید اورانیوم 20 درصد و خروج اورانیوم غنی شده از ایران بود، دست پیدا کرد، دلیل آن، سخن آقای گری سیمور مشاور اوباما درباره برجام است که به یکی از سیاسیون فعال ایران می گوید: «برجام همین است، یا شما حواستان پرت بوده یا فریب خورده اید!»

آری آمریکا از طریق نفوذیهای لیبرال در ساختار اجرائی ایران، بیشترینغ امتیازات را بدون لغو جدی تحریمها بدست آورد! و امروز همان نفوذیهای احمق، از داخل سنگر انقلاب اسلامی،(صدا و سیما) به جبهه خودی حمله کرده و تحریمهای جدید آمریکا را نقض جدی برجام نمی دانند! و لذا عملیات نیروهای انقلابی آتش به اختیار، از حساسیت بالائی برخوردار بوده، زیرا، سخنان نفوذیها از سنگر صدا و سیما، به راحتی انعکاس پیدا می کند!، آقای عراقچی، ساعتها برای ماله کشی بر روی تحریمهای جدید آمریکا، به سخنان دوپهلو و کذب می پردازد، اما قدرت رسانه ای صدا و سیما، در اختیار نیروهای انقلاب اسلامی قرار نمی گیرد!

امام خامنه ای، با علم به اینکه، خاکریزهای انقلاب اسلامی به تصرف نفوذیها دشمن درآمده، "هشدار جدی فرمان آتش به اختیار" را صادر کردند و لذا خواست نفوذیهای دشمن، فراموشی استراتژی فرمان آتش به اختیار است! آیا پذیرفتنی است که در خاکریزهای انقلاب اسلامی نفوذیها حضور داشته باشند و ما از فرمان آتش به اختیار برای پاکسازی سنگرهای بهره نبرده و صبر نمائیم؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ