سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در انتظار فرج باشید و از رحمت خدا نومید مشوید که محبوب ترینِ کارها نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ ، انتظارفرج است، تا وقتی که بنده مؤمن، بر آن مداومت ورزد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 مرداد 14 , ساعت 3:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی پس از قرار گرفتن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 استراتژی مذاکرات هسته ای را از مذاکره با اتحادیهق اروپا به سمت مذاکره مستقیم با آمریکا تغییر داده و گفت: «بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست، چرا که اروپایی‌ها به دنبال "آقا اجازه" از آمریکا هستند. ... آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است.»

در پروسه مذاکرات هسته ای، حسن روحانی در تقابل با بدبینی رهبری نسبت به مذاکره با آمریکا، بارها از خوشبینی به آمریکا سخن راند، تا اینکه برجام در روزهای پایانی سال 94 متولد شد و لذا حسن روحانی برای افزایش قدرت خود در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بدون توجه به منافع ملی و دستور رهبری در خصوص چگونگی اجراء برجام، به اجراء فوری آن پرداخت! و وقتی با بدعهدی کدخدا، در نزد مردم شرمسار شد و به حقه ی جدید متوسل و برای فریب ملت ایران، گفت: «به برجام خوشبینیم و به آمریکا بدبین»

اما این روزها که حسن روحانی برای آغاز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، به مراسم تفیذ و تحلیف مشغول است و هیئتهای مختلفی از جیب ملت ایران! بدین منظور به کشورمان آمده اند، شاهد چرخش 180 درجه ای حاج حسن و ظریف به سوی اتحادیه اروپا هستیم! و لذا آقای ظریف در ملاقات با خانمع موگرینی می گوید: «دولت جدید آمریکا بدنبال آن است تا نگذارد جمهوری اسلامی ایران از منافع برجام استفاده نماید و این نقض متن برجام به شمار می‌رود. آقای ترامپ تلاش می‌کند به هزینه ایران برجام را از بین ببرد و اروپا لازم است در این خصوص هشیار باشد.»

خانم موگرینی که چند روز قبل همنوا با آمریکا، شاکی پرتاب موشک ماهواره بر کشورمان به شورای امنیت سازمان ملل شده در پاسخ آقای ظریف می گوید: «اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کند و این موضع مشترک تمامی کشور‌های اروپایی است.»

تا وقتی ساده لوحانی همانند حسن روحانی، ظریف، صالحی و عراقچی به اجراء برجام تحت هر شرایطی پایبند هستند، خانم موگرینی و اتحادیه اروپا باید حیوان باشند، که از برجام حمایت نکنند! البته ممکن است خانم موگرینی به حسن روحانی و ظریف گفته باشد: "تا زمانی که عکس یادگاری با آمریکائیها در خیابانها می گرفتید! و برای آقای جان کری و خانم وندی شرمن، که کلاه بر سرتان گذاشتند! قالیچه هدیه می دادید،! چرا آن روزها با ما به خیابان گردی نمی آمدید و حالا از ترس ترامپ، با ذلت و التماس، بدور من می گردید"؟!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ