• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : منطق درشتگوئي يا درستگويي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • پارسي يار : 3 علاقه ، 2 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + همراه رايانه 

    همراه رايانه مرکز پاسخگويي مشکلات رايانه اي و موبايل مي باشد.
    (شبانه روزي)
    تماس در سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345
    www.poshtyban.ir



    سلام وبلاگ خيلي زيبايي داري يه چند تا پيشنهاد واست دارم. ايا مي خواهيد بازديد و نظرات وبلاگتون رو تا حد زيادي افزايش بديد؟ ايا مي خواهيد مطالبتون به صفحه اول گوگل بياد؟ايا مي خواهيد با کمترين هزينه يک سايت کاملا شيک و ارزان رو براي شما طراحي کنيم؟ ايا مي دانيد به همراه طراحي يک سايت با قيمت ارزان ما يک عدد دامنه و هاست حرفه اي رايگان به شما هديه مي دهيم؟ پس همين حالا با ما تماس بگيريد تا اطلاعات بيشتر رو درباره افزايش بازديد رو بگيم و راه هاي تضميني اون رو براي شما اجرا کنيم و يا سايت حرفه اي را با قيمت ارزان و با سليقه شما طراحي کنيم و در کمتراز24 ساعت در اختيار شما قرار دهيم///براي مشاوره و سفارش با ما تماس بگيريد:09183387027 شلالوند www.p5p.ir
    پاسخ

    سلام عليکم، ممنون از حضور و توصيه هاي شما.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 94 مرداد 13 نوشته شما با عنوان درشتکوئي يا درستگويي؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن سادات موسوي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از توجه شما.
    سلام بر شما ، ولي مشي راستگويان اعتدالي تدبير و اميد اين شعر استاد سخن سعدي شيراز است با اندكي تغيير !!!
    با دوستان خشونت ، با دشمنان محبت !!!
    مؤيد باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم، آنچه دولت اعتدال به آن عمل مي کند با مکتب ليبراليسم غربي هماهنگ است و از رئيس جمهوري که تحصيل کرده غرب مي باشد، نبايد انتظار انقلابي گري داشته باشيم. ما فرصتها را در زمانهاي لازم از دست داده ايم که به سختي قابل جبران خواهد بود. پيروز و سربلند باشيد.