سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردها، پیشوایان اندیشه ها و اندیشه ها، پیشوایان دلها و دلها، پیشوایان حواس و حواس، پیشوایان اندام اند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 مرداد 13 , ساعت 2:10 صبح

به نام خدا و برای خدا

یکشنبه شب مردم کشورم شاهد گفتگوی خشک، ناامید کننده، فاقد جذابیت و به همراه سئوالات تصنعی مجری از رئیس جمهور در صدا و تتتسیمای جمهوری اسلامی بودند. ملت ایران پذیرفته اند که دولت اشرافی و لیبرال منش جناب روحانی قادر به حل مشکلات اقتصادی مردم نیست و لذا درشتگوئی با نیروهای مؤمن و منتقد داخلی و درست گوئی از روی ترس و لرز با کدخدا(آمریکا) را سرلوحه ی بازی بُرد-بُرد مُضحک خود قرار داده است و لذا در این گفتگو تلاش کرد تا انتقام خود را از مجری برنامه(آقای عابدی) که در تبلیغات انتخاباتی سال 92 از ایشان سئوالات بحق ملت را پرسیده بود بگیرد و لذا با طعنه و کنایه گفت: «من در همان مصاحبه 777 روز پیش که داشتم، اعلام کردم که درشت‌گویی پیروز نمی‌شود و درست‌گویی پیروز می‌شود.»

معمولاً جریان نفاق و لیبرالیسمبرای رسیدن به اهداف خود و اقناع مردم، تلاش می نمایند که قسمتی از حق و باطل را درهم آمیزند، تا به اهداف اومانیستی و نامشروع خود دست یابند و لذا جناب روحانی هم بر عکس قاعده قرآنی" اشداء علی الکفار و رحماء بینهم " در این 777 روز ثابت نموده اند که در مقابل نیروهای مؤمن، منتقد و دلسوز داخلی بسیار درشتگو و پرده در بوده ولیکن در برابر درشتگویان بین المللی بخصوص شیطان بزرگ که آن را کدخدای خود می خواند، بسیار مؤدب، خاضع و گوش به فرمان دیده می شود و هنگام سخن گفتن با دشمن، آثار ترس و لرز و لکنت زبان در چهره اش هویدا می گردد!

بعد از توافق وین اوباما و جان کری و سایر مقامات آمریکائی بارها و بارها، با درشتگوئی کشورمان را به حمله نظامی تهدید کرده اند، ولی با کمال تأسف، رئیس جمهورمان در کمال ذلت، جرئت درست گویی را هم در برابر یاغیان گاوچران آمریکائی از دست داده است!وو

همه ملت شنیده و دیده اند که جناب روحانی با درشتگویی، منتقدین خود را عده ای بی سواد، بزدل و ترسو می خواند اما عجیب است که جرأت مناظره با رئیس جمهور سابق را هم ندارد و از نتایج عملکرد خود در مذاکرات هسته ای آنقدر نگران و لرزان است، که یک هفته نامه(9دی) را در مدت 23 ماه سه بار توقیف می کنند، اما در برابر استکبار جهانی با ترس و لرزتقاضای تماس تلفنی با آقای اوباما را می نمایند و زمانی هم که رهبر معظم انقلاب تماس تلفنی را کار نابجائی می خوانند، جرئت پذیرش مسئولیت نابجای خود را ندارند!!!

نتیجه این وجیزه این است؛ که جناب روحانی در گفتگوی تلوزیونی خود با مردم، هم سخنان درستی را بر زبان رانده  و هم سخنان نادرست و برخلاف اخلاق و عهدی که با ملت بسته اند بر زبان جاری کرده و در ارتباط و گفتگوی با دشمنان اسلام و انقلاب از اسلام رحمانی لیبرال بهره جسته و با منتقدین داخلی خود، بر خلاف مشی قرآنی با درشتگوی و حملات گازانبری برخورد کرده است!!!

منطق اسلام ناب محمدی(ص) در برابر استکبار، درشتگویی همراه با درست گویی است، ولی اسلام رحمانی لیبرال که آقای روحانی از آن تبعیت می کند، خاضع و مؤدب بودن در برابر شیطان بزرگ را توصیه می نماید!!!

  لذا حیفم آمد که جناب روحانی و خود و عزیزان کاربر را با یک بیت از شعر حاجب بروجردی متذکر نگردم.  شاه بیت شعر این است:

حاجب اگر محاسبه ی حشر با علی است / من ضامنم که هر چه بخواهی گناه کن !!!

شب حضرت امیر علیه السلام را در خواب می بیند که آن حضرت میفرمایند: حاجب می خواهی شعرت را درست کنم؟ حاجب می گوید : جانم به فدایتان.. شعر مال شماست.

حضرت می فرمایند: قطعا" بدان محاسبه ی حشر با علی است / شرم از رخ علی کن و کمتر گناه کن

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ