• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : بازي برد-برد يا ديپلماسي ذليلانه؟!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 94 مهر 23 نوشته شما با عنوان بازي برد-برد يا ديپلماسي ذليلانه؟!!! برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب و دبير سرويس آن هما . ص بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + صدراله 
    464 حاجي ايراني در حالي در عربستان سعودي به شهادت رسيدند که فقط يک بخش از اعمال رمي جمرات بر نماد شيطان را انجام داده بودند، اکنون مجلس نهم يک راه بيشتر پيش رو ندارد تا نه تنها ادامه دهنده اعمال آن حجاج مظلوم باشد بلکه بتواند نام خود را به نيکي در تاريخ ثبت کند و به فرموده رهبري معظم انقلاب بتواند سرش را بالا بگيرد. تنها راه حل مطمئن در برابر نمايندگان، رمي جمرات بر جام زهر شيطاني است تا روزنه نفوذ شيطان بزرگ از راه برجام بسته شود؛ همين.
    پاسخ

    با سلام، دستت درد نکند که خوب، کوتاه و عميق تحليل نمودي و چهره نفاق را برون انداختي. قدم و قلمت، همواره انقلابي، پر توان و کوبنده باد و در صراط مستقيم الهي سرفراز و پاينده باشيد.
    + صدراله 
    ولت در همين فاصله، حاضر به پاسخگويي به سئوالات کميسيون برجام نشده و متاسفانه عده اي که تا پيش از اين مجلس را حتي براي تعيين ساعت کار ادارات «در رأس امور» مي خواندند، امروز براي يکي از مهمترين پيچ هاي تاريخي کشور، نمي خواهند مجلس حتي به عنوان «ته امور» هم به اين مسئله ورود داشته باشد. با اين وضعيت، ارائه هر طرحي که فقط باب بهانه جويي را براي اين دولت قانون گريز فراهم مي کند، سم مهلک براي آينده کشور است چرا که با آغاز اجراي برجام در چنين دولتي بايد منتظر پيشروي روزانه دشمن از طريق منفذهاي ايجاد شده باشيم.
    + معمولي 
    سلام
    چرا با توجه به اينکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره با آمريکا فقط در مورد مسائل هسته ايي ،ظريف و کري راجع به سوريه با هم مذاکره مي کنند و عکس العمل خاصي هم نسبت به اين کار ظريف داده نمي شه ؟؟؟ آيا حرف رهبر بزرگ انقلاب رو مي شه به اين راحتي زير پا گذاشت و در سطح وزير و رئيس جمهور و بعد آب از آب تکون نخوره؟يا در حد تيتر خبر و پست در فضاي مجازي ؟؟؟وا قعا براي من سوال هست چرا کسي يه کاري نمي کنه ؟(جالبه خبر ساعت نه صبح خبر مذاکره ظريف و کري بر سر سوريه رو اعلام مي کنه و ساعت دوظهر تکذيب !!!)
    پاسخ

    سلام عليکم، شما قطعاً بدانيد که وقتي وزير خارجه کشورمان ذليلانه دست اوباما را در دست مي گيرد، مذاکره و معامله در خصوص دولت سوريه هم دور از ذهن نمي باشد، بلاخره روحاني صاحب تدبير و تزوير است. موفق باشيد.
    با سلام و عرض تبريک عيد ولايت و امامت خدمت استاد سياست و ديانت و اسوه ميدان جهاد و شهادت , هميشه بر ميگيريم از تحليل هايتان هدايت , خدايتان بشما دارد عنايت , فردا ما را نماييد شفاعت از روي لطف و کرامت , پيوسته باشيد در پناه ولايت , ايدکم الله
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون همه زحمات و تلاشهاي مجاهدانه و مخلصانه شما هستم. پاينده و سرفراز باشيد.
    + عماد 
    جاي تاسف که ننگ وحقارت براي ايرانيان مقاوم است
    خداوند به حق علي ع وآل علي سازشکار را رسوا کند وبساط تحقير آميز رابرچيند با بيداري هشياري مردم ايران
    پاسخ

    سلام عليکم ممنون از حضورتان. دغدغه شما را ارج مي نهم. به اميد اجابت دعاهايتان و تلاش مجاهدانه همه عمارهاي امام خامنه اي. انشاءالله