سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین پارسایى نهفتن پارسایى است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 94 مهر 9 , ساعت 11:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

در حالی که این روزها ملت رشید ایران شاهد کشته شدن مظلومانه قریب 500 نفر از حجاج ایرانی در سرزمین منا می باشند و انتظار این بودتت که دولت اعتدال در مقابل حکام عیاش و شرابخوار سعودی موضع قاطعی را اتخاذ نمایند و رئیس جمهور و وزیر خارجه سفر تشریفاتی خود به سازمان ملل را نیمه کاره رها نمایند و در کنار ملت رشید ایران تدبیری برای کاستن از بار این مصیبت بزرگ بعمل آورند ولیکن جناب روحانی و دست اندر کاران سفر به نیویورک تمام هم و غم خود را در راستای دیپلماسی ذلیلانه و تحکیم زیر ساخت مذاکره ی با کدخدا(آمریکا) قرار داده و برای لحظه ای دست از دیپلماسی لبخند ذلیلانه در مقابل آمریکا برنمی دارند و حتی رئیس جمهورمان پس از بازگشت به کشور، بلافاصله سیگنالی را برای رضایت طرف آمریکا ارسال و فریاد مذاکره با هر کس و در هر کجا را سر می دهد!!!

متأسفانه دولت اعتدال جناب روحانی با نفاق پیچیده در طول مذاکرات هسته ای مرتباً بحث بازی برد-برد را مطرح می نمود که حاصل امروز آن، دیپلماسی ذلیلانه و مذاکره فراگیر و بلند مدت با آمریکائیها می باشد و به جرأت می توان گفت؛ که جریان لیبرالی که دولت روحانی را ادره می نماید، فاصله اش با تفکرات ناب انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن بسیار زیاد است و به نظر می رسد که در پیچ بزرگ تاریخی جریانی در داخل کشور عامداً آن را بر خلاف تفکرات انقلابی هدایت می کند و لذا وقتی دولت اعتدال از تمام ظرفیت هاینن قانونی و استراتژیک خود در مقابل رژیم سعودی از ترس کدخدا(آمریکا) و بسته شدن باب دیپلماسی ذلیلانه واکنشی در حد و اندازه ملت دلاور و سرفراز ایران اسلامی نشان نمی دهد، اینجاست که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در برابر اهانتهای پی در پی مقامات بی کفایت سعودی وارد میدان شده و در راستای احقاق حقوق حجاج کشته شده و مفقودین و خانواده های چشم انتظار ایرانی و 24 کشور مسلمان جهان می فرمایند: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون از خود خویشتن‌داری نشان داده و رعایت ادب اسلامی و حرمت برادری در دنیای اسلام را کرده است اما این را بدانند که دست ایران، برتر از خیلی ها است و امکانات بیشتری هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذیت کننده و موذی عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد ... اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل ایران خواهد شد.»نن

تنها دقایقی بعد از تهدید جدی فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای بود، که مقامات آل سعود به سر عقل آمده و خالد الفالح وزیر بهداشت خود را سراسیمه به جده جهت ملاقات با همتای ایرانی خود آقای حسن هاشمی گسیل داشتند و خالد الفالح پیام تسلیت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان را به دولت ایران و خانواده قربانیان اعلام نمود و گفت: "که ریاض آمادگی همکاری با جمهوری اسلامی ایران را دارد و زمینه انتقال تمام اجساد قربانیان ایرانی حادثه منا را در اسرع وقت فراهم می نماید." و لذا یکبار دیگر جهان و ملت ایران شاهد عظمت و بزرگی رهبر عزیزمان گردیدند و بار دیگر مسلمانان و ملل آزاده جهان، شاهد درخشش ولایت فقیه شدند.

آیا دولت اعتدال در مقابل عظمت و بزرگی رهبر عظیم الشأن نظام اسلامی زانوی ادب بر زمین خواهد زد و یا ملت بزرگ ایران را در مسیر بی بازگشت مذاکره و رابطه ذلیلانه به همراه دیپلماسی لبخند با آمریکا دنبال می کند؟!

سهراب سپهری چقدر زیبا گفت: خدا گر پرده بر دارد ز روی کار آدمها! چه شادیها خورد برهم... چه بازیها شود رسوا... یکی خندد ز آبادی... یکی گرید ز بربادی... یکی از جان کند شادی... یکی از دل کند غوغا... چه کاذب ها شود صادق...چه صادق ها شود کاذب... چه عابد ها شود فاسق... چه فاسق ها شود عابد... چه زشتی ها شود رنگین... چه تلخی ها شود شیرین ... چه با?ها رود پایین...چه اسفلها شود علیا... عجب صبری خدا دارد که پرده بر نمیدارد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ