• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : ترسوها پيام رئيس جمهور را شنيدند!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اولاً به نظر من حكم كلي نمي‌شود صادر كرد. در دانشگاه ما (دانشگاه علم و هنر) رييس از سال 90 كسي است كه در سال 92 رييس ستاد دكتر جليلي در استان يزد بود و در سال گذشته هم به دليل عملكرد مناسب او حكمش تمديد شد. تازه جالب است بدانيد دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاد دانشگاهي است كه برخي دوستان جناح راست آن‌قدر آن را مي‌نوازند!
    ثانياً در همايش دلواپسان و خط قرمز، تفكرات مخالف اين دولت اجازه‌ي طرح موضوع داشتند و آن‌جا هم كسي نگفت چرا به مناظره تن نمي‌دهيد.
    پاسخ

    با سلام ممنونم از حضور و نظر مبارک شما. امروز جرياني به نام راست، چپ، اصولگرا و اصلاح طلب وجود ندارد و شکل گيري اين جريانها اگر بر اساس حقگويي باشد، مطلوب درگاه الهي است و اگر معيار آنها، منافع و قدرت طلبي باشد، مذموم و نامبارک است و ديگر فرقي نمي کند که اسم آن چه حزب و گروه دسته اي باشد. آنچه امروز بازارش کساد است، حقگويي و حق طلبي است، حقير حرفم اين است چرا تريبون نظام اسلامي بايد در دست اپوزيسيون باشد؟ مخالف نظام حق دارد سئوال و شبهه ي حود را مطرح نمايد، اما نبايد تريبون را به او سپرد و از طرف جريانهاي صهيونيستي سخن بگوي!د. دوست دارم اين سئوال را از جنابعالي که هم داراي شرافت هستي و هم صالح، بپرسم که آيا اگر نمايندگان آمريکا و رژيم صهيونيستي در آن همايش بودند، بيشتر از اين عليه کشور ما مي گفتند؟! سربلندي شما را آرزو مندم