• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : مذاکرات محرمانه و درخواست کف زدن!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جواني 20 ساله 
    خسه نباشيد الان ميان هممونو با خاکنداز جمع مي کنن بهتر نيست خوشبينانه تر بر خورد کنيم؟؟
    پاسخ

    با سلام اگر دشمن به ما خوشبين نيست، ما بايد به دشمن نگاه واقع بينانه داشته باشيم، تا مورد طمع او قرار نگيريم! ممنون از حضور و نظر شما. موفق باشيد.
    اولا: ايشان تلويحا مي‌فرمايند که در مذاکرات هسته‌اي يکسال‌و چند ماهه اخير، تيم هسته‌اي کشورمان بازنده و پيروزي با 5+1 بوده است،
    ثانيا: ايشان کدام منتقدي را مي‌توانند آدرس بدهند و دستکم يک نمونه – تاکيد مي‌شود فقط يک نمونه – بياورند که براي پيروزي حريف کف زده و گروه 5+1 را تشويق کرده باشد؟
    ثالثا: فقط نيم‌نگاهي به انبوه پرحجم اخبار و گزارش‌ها، به وضوح نشان مي‌دهد که مقامات رسمي و رسانه‌هاي حريف هربار بعد از هر مذاکره، به خاطر امتيازات نقدي که دريافت کرده‌اند، براي جناب دکتر روحاني و تيم هسته‌اي کشورمان کف زده و نرمش بي‌جاي منجر به امتيازدهي آنان را ستوده‌اند! و در همان حال به منتقدان، با اهانت‌آميزترين عبارات و اظهارنظرها حمله کرده‌اند.
    رابعاً: اگر در يک مسابقه فوتبال، يکي از اعضاي تيم کشورمان، چندين بار متوالي به دروازه خودي گل بزند! واکنش منطقي و عاقلانه تماشاگران و منتقدان چه خواهد بود؟ و چه بايد باشد؟ آيا غير از اين است که از سرمربي مي‌خواهند بازيکن خطاکار و يا غيرحرفه‌اي را «تعويض»! کند؟!