• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : تفسيري مذموم و ناصواب از يک حقوقدان!!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بر استاد عرصه سياست و ديانت و مقاومت ، اين گروه اقليت با هر ترفندي بود بالاخره ملت و رهبري را در مقابل عمل انجام شده قرار دادند !!! مغزهاي اتاق فكر سازمان سيا آمريكا سالها روي اين نقشه راه كار كرده اند و تمام جوانب آن را بررسي نموده اند تا كشور و ملت را در محاصره ي كيش و مات قرار دهند ! خدا كند كنگره آمريكا اين توافق ننگين را تصويب نكند ( كه بعيد به نظر مي رسد ) ، مجلس هم بخواهد تصويب كند مصيبت بيشتر ميشود ( چون با تصويب مجلس بصورت قانون در مي آيد ) تصويب نكند ( رد كند ) ، همه ي تقصيرات به گردن ايران مي افتد ! چون مجلس راهي جز تصويب يا رد ندارد ! ( يعني نمي تواند بند بند آن را بررسي و اصلاح نمايد !!! ) ، بنابراين آقاي عراقچي كه گفته بصلاح كشور نيست كه برجام در مجلس بررسي شود ، درست مي گويد!!! چون خود مي داند كه چه آشي براي ملت و نظام پخته اند !!!
    اميد است خداوند تبارك و تعالي شرّ اجانب و بيگانه پرستان مزدور را از سر اين مملكت كم كند ، ان شاءالله . كه گفته اند : خدا كشتي آن جا كه خواهد بَـرَد * اگر ناخدا (بخوانيد كدخدا) جامعه از تن دَرَد !!!
    بيش از اين آزرده تان نمي كنم .
    موفق باشيد
    پاسخ

    سلام عليکم، به نظر مي رسد حتي رفسنجاني و همسرش هم اميدوارند که آزادي فرزند(مهدي) دزد، شرور و فاسد اقتصادي خود را با اجراء برجام نظاره کنند، لذا اميدوارم سرنوشت شوم حسن لاهوتي پدر شوهر فائزه و فاطمه رفسنجاني در زندان نصيبشان گردد، تا ملت و کشور براي هميشه از دست خاندان رفسنجاني راحت و روي آرامش را ببينند و در آن زمان است که جريان دولت ليبرال روحاني بي سر و فرمانده خواهد شد. از توجه و عنايت شما ممنونم و آدينه اي همراه با ظهور مهدي آل محمد(ص) براي استاد فرزانه خود آرزو مي نمايم.