• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : اصالت لذت در تهاجم ماهواره ها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    وقتي سيلي خوردي بگو يا زهرا .

    وقتي دستت رو بستن بگو يا علي .

    وقتي بي ياور شدي بگو يا حسن .

    وقتي تشنه شدي بگو يا حسين .

    وقتي شرمنده شدي بگو يا عباس .

    اما هميشه يادت باشه: اگر تشنه شدي , بي ياور شدي, دستتو بستن, سيلي خوردي , شرمنده شدي بگو : امان از دل زينب.......

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 93 خرداد 9 نوشته شما با عنوان اصالت لذت در تهاجم ماهواره ها برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب رهگذرم، دل نبند.... و دبير سرويس آن آسمان بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم تلاش در راستاي قدرت نرم فرهنگي نظام اسلامي مورد تأئيد و باعث غرور ملي است و از شما که در سنگر قدرت نرم کشورمان در حال دفاع هستيد، تشکر و قدرداني مي نمايم.
    سلام
    با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است.
    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند.
    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.
    لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد.

    http://www.jonbeshnet.ir/news/27860

    با سلام وآرزوي موفقيت روز افزون براي شما اگر تمايل داريد از وبلاگتون درآمد داشته باشيد پيشنهاد ميکنم به طور حرفه اي نمايندگي محصولات ارگانيک و طبيعي ما را کسب کنيد و از فروش تا حداکثر 30درصد پاداش دريافت کنيد يا اينکه وبلاگتون رو به صورت لينک در وبسايت ما ثبت کنيد www.winnersclub.ir 09358634828 سلامتي و شادي و ثروت را از صميم قلب برايتان آرزومندم