شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

چراغ جادو
+ [تلگرام] حسن روحاني 7 ارديبهشت 99 گفت: "کرونا شبيه ابرقدرت‌ها است، تا زماني که جلوي ابرقدرت‌ها خودمان را ببازيم، پر رو مي‌شوند، اما اگر با قدرت در برابرشان بايستيم، فرار مي‌کنند." آيا، حرفهاي انقلابي يک ليبرال را باور کنيم؟!
اينجا برعکس هست بجاي ايستادگي بايد فرار کرد
قلمدون
حرف انقلابي کجاست؟! تشبيه هم استفاده مي کنه بجاي گوشنواز بودن و حال آدم را بهم ميزنه ! کرونا و ابرقدرت !
اي کاش سردمداران در انتخاب کانديدهاي رياست جمهوري که براي ما در نظر ميگيرند بيشتر دقت کنند
در جريان برجام ، آمريکا تمام مردم ايران را از ريز و درشت فريب داد همه با درصدهاي مختلف گمان ميکردند که ممکن است به تعهدات خود عمل کند در صورتيکه اکنون مشخص شده که بهيچوجه اينگونه فکر نميکرد بنابراين چه مردم که فکر ميکردند با دادن شعار مرگ بر آنها ، آنها به تعهدات خود پاي بند خواهند بود و با برداشتن تحريمها اوضاعمان بهبود خواهد يافت و چه مقاماتي که حتي نيم صدم درصد احتمال ميدادند همه را فريب داد .
من وقتي به برجام فکر ميکنم لبخندهاي ظريف بيش از فريبکاري غربيها مرا عذاب ميدهد . لبخنهايي که هر چند طبيعي نشان ميداد اما بهر حال خشک شد .
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا آخوند ليبرال، و کشف مصاديق تقوا! حسن روحاني مبتکر #اسلام_رحماني و يا همان #اسلام_آمريکايي، در باره مصاديق تقوا گفت: "يکي از #مصاديق_تقوا اين است که در ايام کرونا دست‌مان را کنترل کنيم و به صورت‌مان نزنيم." عجب کشف جالب ليبراليسم؟! يحتمل در ديدگاه #اسلام_رحماني، دروغگويي از مصاديق تقوا است، چون روحاني غير ممکن است که سخن بگويد، اما دروغ نگويد! https://t.me/vaznsiasy
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا اگر حسن روحاني و اسحاق جهانگيري و برخي از مسئولين اجرايي، ماشين شان چپ کند، اشکالي دارد، آنان را در کنار ماشين دفن کنند؟! به حکايت طنز ذيل توجه فرمائيد: يه اتوبوس که مسافرينش همه از مسئولين رده بالا بودند چپ کرد! وقتي پليس رسيد ديد يه کشاورز ساددل همشونو خاک كرده!!!! پليس از کشاورز پرسيد: مطمئني همشون مرده بودن يا نه؟!؟ کشاورز گفت: والا بعضياشون ميگفتن كه زنده اند، ولي کي ‌حرف مسئولين را باور ميکنه؟!!!!
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا بچه ي صادق و روحاني ناصادق! حسن روحاني ارديبهشت گفت: "تا زمانيکه جلوي ابرقدرت‌ها خودمان را ببازيم، پُررو مي‌شوند." حسن روحاني مرداد گفت: "با شعارهاي توخالي نمي‌شود مقابل ابرقدرت‌ها بايستيم" روحاني، سال و دروغ گفت، اما شعارهاي بچه انقلاب را که از عمق جان در 22 بهمن 98 فرياد مي زد، نبايد فراموش شود، زيرا حرف راست را بايد از بچه شنيد، آنهم از يک بچه انقلابي و صادق. مرگ بر .....
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا خيانت يا خدمت؟! حسن روحاني گفت: "اينکه تا چند ماه ديگر تحريم هاي تسليحاتي ايران تمام مي شود از #افتخارات_برجام است!" عجيب است! ليبرالها هميشه #خيانتهاي_خود را خدمت به مردم معرفي مي کنند! روحاني در زمان توافق برجام، نانجيبانه سال تحريم تسليحاتي را پذيرفته، اما امروز آن خيانت را مثل #ريش_بزک کرده خود، بعنوان #دستاورد_برجام به ملت مي فروشد! اقدام خائنانه پذيرش سال تحريم تسليحاتي، #جرم_کوچکي نيست، زيرا رهبر معظم انقلاب، اجازه ورود تيم مذاکره کننده را به حوزه نظامي نداده بود، ولذا روحاني بعنوان #متهم بايد پاسخ دهد، که بر اساس کدام اذن رهبري 5 سال تحريم تسليحاتي را به کشور تحميل کرده و حالا بدنبال #تشکر_ملت از خود است؟!
+ [تلگرام] متخصص #جوجه_کشي! رئيس جمهور به وزير اطلاعات دستور داد نسبت به اقدام #غير_قانوني و #غير_اخلاقي از بين بردن جوجه هاي يک روزه سريعا رسيدگي شود و عاملان آن تحت تعقيب قرار گيرند.» حاج حسن! چرا #وزارت_اطلاعات را سرکار ميزاري؟! حاجي! خودت که متخصص #جوجه_کشي هستي! يادت مياد! چند سال قبل، يه جوجه اي به نام #محمد_روحاني در خانه خودت و با #اسلحه_خودت کشته شد؟! راستي! #جوجه_خودت بود؟!!! حاجي! چي چوري نصف شبي، با هماهنگي حسن خميني، جنازه #جوجه_محمدت را بدون نظر پزشک قانوني، و مخفيانه در #حرم_امام_خميني دفن کردي؟! حاجي! بي خيال!!!
+ [تلگرام] توييت معنادار مجاهد يمني: ايران کمتر از يک ميليون دلار هزينه کرد و به فضا رسيد. عربستان بيش از ميليارد دلار هزينه کرد و حتي به صنعا نرسيد ! البته سعودي ها با وسايل متفاوتي به فضا ميرن ديده بان انقلاب را به دوستان خود معرفي کنيد t.me/joinchat/AAAAADvhhZYvrpKUO5XpTQ
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا شهيد حاج قاسم سليماني در وصف شهيد جهاد مغنيه، (فرزند عماد) در عرفه 98 گفت: " شهيد #جهادمغنيه همانند پدرش داخل ماشين توسط بالگردها شهيد شد، چون دشمن توان رويارويي درميدان جنگ با آنها را نداشت. #جهاد_سوخت چيز زيادي از پيکرش برنگشت، دعاکنيد من هم همين طوري شهيد شوم." با شهادتش، #دعايش_مستجاب شد و براي #محور_مقاومت در ايران، عراق، سوريه، لبنان، يمن و ... #يوم_الله آفريد و چهره پليد #محور_استکبار را رسوا و ملتهاي آزاده جهان را در سوگ خود گرياند.
درود بر شهيد سپهبد سردار پر افتخار اسلام و همچنين درد بر شهيد جهاد مغنيه روحشان شاد و راهشون پر رهرو باد ان شاالله
+ [تلگرام] ناصر آراسته تهيه کننده برنامه #جهان_آرا نوشت: "همين چند هفته قبل، #سعيد_رضا_عاملي دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي به #برنامه_شوکران رفته و از آنجايي که با گفتگوي صريح و چالشي مواجه شده و از پس آن بر نيامده، ضمن #تهديد_مجري و عوامل برنامه و اعمال فشار، مانع از پخش آن گشته است." وقتي يک عنصري که خودش در انگليس تلمذ کرده و فرزندانش در انگليس دوره #آموزش_جاسوسي براي بازگشت به ايران طي مي کنند، پس مصيبت براي کشوري است، که #رئيس_جمهور و #دبير_شوراي عالي انقلاب فرهنگي آن، در نزد #روباه_پير آموزش ديده باشند. #گاندوها در مراکز مهم کشور فعالند.
+ [تلگرام] مثل اينکه شهيد مظلوم بهشتي اين روزها را مي ديد که در باره پاسداران انقلاب اسلامي فرمود: «#پاسداران آگاهانه انتخاب مي‌کنند #شجاعانه مي‌جنگند #غريبانه زندگي مي‌کنند #مظلومانه شهيد مي‌شوند و #بي‌شرمانه مورد توهين قرار مي‌گيرند..»
+ [تلگرام] به نام خدا و براي خدا گاندوهاي نفوذي بدانند مقامات امنيتي روس هم مرگ مايکل دي آندرا را تاييد کردند! «وترنز تودي» به نقل از منابع روسي نوشته است: هواپيمايي كه روز دوشنبه در افغانستان سقوط كرد حامل #مايكل_دي_آندرا( آيت الله مايك) قاتل شهيد حاج #قاسم_سليماني و رئيس عمليات‌هاي سيا عليه ايران، عراق و افغانستان بوده است. اين روزها، آمريکائيها معني #انتقام_سخت را خوب فهميدند. ليبراها و گاندوهاي نفوذي در دولت و مجلس هم، بايد معني #انتقام_سخت را بفهمند، زيرا سهم انتقام سخت، بر عليه ستون پنجم نفوذي، همان پاسخ به آمريکا است، يعني، يکي برنند، ده تا خواهند خورد.
چراغ جادو
وزنه سياسي
رتبه 39
63 برگزیده
148 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
وزنه سياسي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top