• وبلاگ : ..:: وزنه سياسي ::..
  • يادداشت : اهداف حاج حسن از مذاکرات هسته اي!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صدراله 
    حضرت آقا در ديدار جمعي از فرماندهان نيروي دريايي سپاه:ناکامي هاي دشمن در داخل و در منطقه، به برکت هوشياري و آمادگي و عزم جوانان انقلابي و اقتدار جمهوري اسلامي در منطقه بوده است، خاطرنشان کردند: بر همين اساس بيشترين تلاش و برنامه ريزي قدرتهاي استکباري، براي دشمني با نظام اسلامي ايران است و ادعاي آمريکا براي مذاکره با ايران نيز در همين چارچوب و براي نفوذ، است.
    حضرت آقا با انتقاد از عده اي سهل انگار و سهل انديش در داخل که متوجه ابعاد و عمق اين موضوع نيستند، فرمودند : در کنار اين افراد سهل انديش، بي خيالان جامعه و افرادي هم هستند که به مصالح و منافع ملي کشور هيچ اهميت و توجهي ندارند.

    حضرت آقا همچنين فرمودند : ايران هيچ مخالفتي با اصل مذاکره با کشورها، اعم از اروپايي و غيراروپايي ندارد، اما در مورد آمريکا موضوع متفاوت است زيرا آنها تعريفي که از مذاکره با جمهوري اسلامي ايران کرده اند، به معناي نفوذ و باز کردن راه براي تحميل است.
    پاسخ

    با سلام ممنونم. در زمانه اي که عده اي با سهل انگاري و سهل انديشي زمينه اميدواري دشمن را فراهم نموده اند، بايد تلاش جهادگونه نمود و بصيرت را در جامعه بخصوص در ايام ماه محرم نهادينه کرد.