سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، اصرارکنندگان و پیگیران در دعا رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 مهر 14 , ساعت 9:10 عصر

به نام خدا و برای خدا

اگر دوره 23 ماهه ریاست جمهوری حاج حسن روحانی را مورد بررسی محققانه قرار دهیم در می یابیم که یک جریان لیبرال وابسته به آمریکا hhایشان را احاطه کرده و متون سخنرانی های لیبرالی آقای روحانی توسط این حلقه وابسته نوشته و تنظیم می گردد و لذا در طول مذاکرات هسته ای استراتژی واحدی را از زبان رئیس جمهور نشنیده ایم و متأسفانه به فراخور زمان و مکان اهداف متعددی را در باب مذاکرات هسته ای از سوی جناب روحانی و هم فکرانش بیان گردیده که موجب تعجب و سر در گمی مردم شده است و در نهایت، هدف واقعی مذاکرات حاج حسن با کدخدا(آمریکا) در طی 2 سال گذاشته معلوم نشد!!!

در این رابطه به چند نمونه از سخنان آقای روحانی که در برهه های مختلف مطرح نموده اشاه می شود. مثلا، می گوید که در نتیجه توافق ژنو، قدرتهای بزرگ در برابر ملت ایران زانو زده اند! و در جای دیگری مذاکرات هسته ای را بازی برد-برد می خواند! و در مقطعی می گوید؛ با رفع تحریم، مشکل آب آشامیدنی مردم حل می شود و سرمایه به داخل کشور می آید! و پدر معنوی و اصلی دولت، یعنی هاشمی رفسنجانی می گوید؛ تابوی مذاکره با آمریکا را شکستیم! و پس از بازگشت از نیویورک اعلام می کند، که با هر کس و در هر کجا مذاکره می نماید! و در ادعایی غیر واقعی و دروغ می گوید؛ که در توافق وین 3 گل زده ایم و 2 گل خورده ایم! و وزیر خارجه اش آقای ظریف بدون برنامه قبلی و کاملاً اتفاقی! با اوباما رئیس جمهور آمریکا دست می دهد! و آقای روحانی قبل از سفر به نیویورک در 31 شهریور 94 در ادعایی بی ربط در خصوص مذاکرات 2 ساله با کدخدا(آمریکا) می گوید: «در مذاکرات هسته‌ای بر جنگ پیروز شدیم و در این مذاکرات جلوی تنش و جنگ را گرفتیم زیرا ادامه آن وضعیت به جنگ منتهی می‌شد که جلویش را گرفتیم.»

تتبرای اینکه بتوانیم پشت پرده مذاکرات هسته ای را واکاوی نمائیم و به نیت واقعی اعتدالیون و هدایتگران داخلی و خارجی آنها پی ببریم، بخشی از سخنان مهم مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ آمریکا را بار دیگر مرور می کنیم، تا تکلیف خود را بدانیم و در پپیچ بزرگ تاریخ مسیر را گم نکنیم، زیرا خطر جریان اعتدالیون از اصلاح طلبان بیشتر و ملموس تر است. جریا اعتدال لیبرال بعد از توافق وین، همه همت و تلاش خود را در جهت بازگرداندن آمریکا از درون پنجره بکار بسته است.

رهبر حکیم و بصیر انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ آمریکا فرمودند: «تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است. نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسیار خطرناکتر از نفوذ اقتصادی و امنیتی است نباید گذاشت امید شیطانی به خواب رفتن ملت در دل دشمن پا بگیرد دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیرنده و تصمیم‌ساز است ... نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.»

معظم له با توجه به اصرار جریان خود باخته و لیبرال اعتدال تأکید ورزیده و فرمودند: «دین و انقلابی گری به کنار، وفاداری به مصالح کشور و عقل چه می شود؟ کدام عقل و وجدان اجازه می دهد ما جنایتکاری مانند آمریکا را بزک کنیم و دوست و مورد اعتماد جلوه دهیم؟ شیطانی را که ملت از در بیرون کردند در صدد است از پنجره برگردد

ممکن است برخی دوستان عزیز با نظر حقیر مبنی بر خطر ناک بودن جریان اعتدال را مخالف باشند و دلیلی را مطالبه نمایند، در این راستا کافی است، یک بار دیگر سخنان امام خامنه ای را در حرم حضرت روح الله در 14 خرداد امسال از نظر بگذرانیم تا خطر این جریان که نظرات صریح و قطعی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را تحریف و تفسیر به رای می کنند، متوجه گردیم. زیرا این حریان وقتی می شنود که رهبری نهیب می زند، که جوانان حزب اللهی را افراطی نخوانید، هنوز سه روز از بیان رهبری عزیز نگذشته است که رئیس جمهور می گوید: «نخواهم گذاشت عده ای افراطی به امید ملت ضربه بزنند.»

امروز به آسانی چهره نفاق و اهانتهای پی در پی جناب روحانی را می شود دید، اگر باور ندارید به چند نمونه از بیانات رهبری و جواب های اهانت آمیز حسن روحانی توجه فرمائید؛ وقتی امام خامنه ای می فرمایند: «کسانی که برای تئوریزه کردن سازش، تسلیم و اطاعت مقابل زورگویان، نظام را به جنگ طلبی متهم میکنند خیانت میکنند و دروغ میگویند. نظام اسلامی، نظام انسانی، نظام شرف و سلامت و تکریم بشر است.» اما حسن روحانی با لجاجت اینگونه پاسخ می دهد: «ما نباید بر روی دنیا پنجه بکشیم و دایما سر جنگ داشته باشیم، عده‌ای حیات سیاسی شان در درگیریها و آشوبهاست.»

امام خامنه ای می فرماید: به مذاکرات بدبینم . حسن روحانی می گوید: به مذاکرات خوشبینم.

حضرت آقا می فرمایند: علوم انسانی باید اسلامی شود. اما روحانی می گوید: کجای علوم باید اسلامی شود؟

حضرت آقا فرمودند: باید نهی از منکر کرد. ولی حاج حسن روحانی گفت: مردم نیازبه ارشاد ندارند.

حضرت آقا می فرمایند: نگذارید با مطالب ناصحیح دین مردم را لجن مال کنند. ولی روحانی می گوید: باید سانسور و ممیزی را برداریم، مردم خودشان می فهمند.

 آیا این تفکر خطرناک نیست؟! نتیجه این خواهد بود که جریان اعتدال، شکستن تابو مذاکره و رابطه با شیطان بزرگ را در سر دارد و تلاش خود را در راستای رابطه با آمریکا و حضور کدخدا در ایران سازماندهی کرده است!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ