سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 مهر 16 , ساعت 3:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بلاخره سیاست دولت لیبرال، بهانه زدایی است، یا تنش زدایی؟! حسن روحانی هنوز بعد از گذشت 5 سال از ریاست جمهوریش، فرق بین تنش زدایی و بهانه زدایی را نمی‌داند، همانگونه که به دروغ گفت؛ برنامه 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی مردم دارم، تاکنون هیچ تدبیر و برنامه‌ای برای حل آن ارائه نکردهy و بلعکس با بکارگیری یک تیم اقتصادی تحصیل کرده آمریکا، اقتصاد ملت و کشور را به ویرانی کشانده و بر اساس استراتژی کدخدا(آمریکا)، نسخه‌های برای تسلیم به دشمن، بعنوان لایحه به مجلس علی لاریجانی تقدیم می‌کند!

لایحه CFT که دیروز در مجلس به تصویب رسید، بر اساس اعتراف جواد ظریف، مشکل اقتصادی ملت و کشور را بر طرف نمی‌کند، بلکه برای رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که ظریف گفت: «نه من نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم تصویب CFT در ایران مشکلات ما را حل کند، اما تضمین می دهیم که اگر چنین نکنیم، امریکا مشکلات بیشتری برای ما ایجاد خواهد کرد

نتیجه سخنان ظریف! اولا حسن روحانی به درب وزارت خزانه داری ترامپ دخیل بسته و ثانیا با تصویب لایحه CFT در مجلس، مسیر دیپلماسی ذلت در برابر سه کشور اروپایی را پذیرفته است! کاش سال گذشته وقتی حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود این سخنان را بر زبان آورد، به فکر افتضاح امروز هم بود! او در اردبیل با پرروئی خطاب به رقیب خود گفت : «شما بلدید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می فهمید؟ شما در فهم زبان ملت خودتان گرفتارید!

حال پس از گذشت 5 سال از دوره ریاست جمهوری او و افتضاح برجام و تصویب CFT در مجلس، معلوم شده که قصد حسن روحانی و جواد ظریف، مذاکره و معامله با کدخدا(آمریکا نبوده بلکه بوده و هست!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ