سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا سوگند، آن که دنیا را دوست دارد و باجز ما دوستی می کند، خدا را دوست ندارد . هرکه حقّ ما رابشناسد و ما را دوست بدارد، در حقیقت، خداوند ـ تبارک وتعالی ـ را دوست داشته است . [.امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 101 مهر 30 , ساعت 11:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی اصرار دارند که اغتشاشات اخیر به بهانه فوت مهسا امینی فتنه اکبر است، در صورتیکه این نظر کاملاً غلط است ولذا فتنه‌ای نیست، که اکبر باشد.

فتنه در جایی رخ می‌نمایاند، که ورق‌های قرآن بر بالای نیزه رود و جریان نفاق داخلی با آن همراهی کند.

فتنه در جایی است، که سرآب را آب بنگریم و تشخیص آن بسیار سخت باشد.

فتنه، یعنی مشتبه شدن حق و باطل ولذا امروز جبهه حق و باطل کاملاً روشن و شفاف است، زبرا قرآن، بر نیزه نکرده، بلکه به آتش کشیده ولذا باید آن را آشوب و اغتشاش بخوانیم.

پس راه مقابله با آشوب و اغتشاش، آنهم با سربازان مجازی جوان اسیر شده بدست دشمن، انجام فریضه فوری جهاد تبیین است.

والسلام


شنبه 101 مهر 30 , ساعت 11:2 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جنگ نظامی، وقتی یک نفر از جبهه حق، تیر می‌خورد، شهید نام می‌گیرد، هر چند که یک نفر از جبهه خودی کم شده‌، اما به او افتخار می‌کنیم.

اما در جنگ شناختی، وقتی یک نفر تیر می‌خورد، علاوه‌بر اینکه نیروی انسانی را از دست داده‌ایم، آن فرد با تمام اطلاعات خود، در خدمت دشمن قرار می‌گیرد.

این روزها تیر خوردگان جنگ شناختی دشمن در کف خیابان، نه تنها توطئه پیچیده دشمن در جهت تجزیه ایران را باور ندارد، بلکه به دین و پرچم کشورش که هویت ملی اوست، اهانت می‌کند و از دشمن کشورش مزد می‌ستاند!

در زمانی که با پیچیده‌ترین جنگ شناختی دشمن درگیریم، متأسفانه در روایت‌گری و تبیین، با مشکل جدی روبرو هستیم.

بپذیریم که کشور ما از محدود کشورهای بوده که در دوران ویروس کرونا درب مدارس خود را عامدانه یا خائنانه بست و تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور را به فضای مجازی در اختیار دشمن سپرد!

وقتی دشمن متوجه غفلت یا خیانت مسئولان ایران در فضای مجازی شد و جوان و نوجوان ایرانی را در سواد رسانه، خلع سلاح دید، به «قتل و عام فرهنگی» پرداخت، که نتیجه‌اش را امروز در کف خیابان، مدارس، دانشگاه و خانواده‌ها می‌بینیم.

چرا دشمن اینقدر از فرصت فضای مجازی بهره جست؟

برای اینکه جامعه‌ی ایرانی «رمز و راز گفتگو» را نمی‌داند ولذا رویکرد زندگی جوان و نوجوان کشورمان، از زندگی واقعی به مجازی تغییر یافته است.

پس، هنر امروز جریان انقلابی، حرکت فوری و ضروری در مسیر جهاد تبیین است.

والسلام


شنبه 101 مهر 30 , ساعت 10:58 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گاردین نوشت: «وزیر دفاع و وزیر خارجه بریتانیا به واشنگتن می‌روند تا درباره چگونگی پاسخ به مداخله ایران در میدان نبرد در اوکراین گفتگو کنند. بریتانیا، تحریم و حتی خروج از مذاکرات توافق هسته‌ای را در نظر گرفته است.»

این همه قیافه ناتو را می‌گرفتند و کشورهای غیر عضو را تلکه و می‌ترساندند، ...

حالا در مقابل یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به نام پهپاد شاهد 136 که چند عملیات خوشگل علیه سامانه‌های پدافندی، توپخانه‌ها، تاسیسات و موشکهای ناتو در اوکراین انجام داده، اروپا و آمریکا به وحشت افتاده‌اند....

 و 22 کشور جهان هم بدو بدو مشتری چند فروند از کوچولوهای شاهد ایرانی شده‌اند.

مردم عزیز ایران بدانند، که شاهد 136 آخرین دستاورد جوانان برومند ایران نیست، بلکه پهپادهای بسیار قدرتمند دیگری داریم که فعلأ در اختیار هیچ کشوری قرار نگرفته، اما ممکن است در برخی نقاط جهان مأموریت‌های ویژه انجام داده باشند.

هنرمندی پهپادهای شاهد 136 در اوکراین، اقتدار و شکست ناپذیری ایران را به نمایش گذاشت ولذا دشمنان این مرز و بوم، از ترس این پهپاد کوچولو، دیگر هوس حمله به ایران و نیروهای مقاومت را از سر بیرون خواهند کرد.

والسلام


شنبه 101 مهر 30 , ساعت 10:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رژیم صهیونسیتی مجبور شد، بر اساس گفتمان مقاومت لبنان، توافقنامه پذیرش حقوق دریابی لبنان را در پروژه گازی کاریش امضا کند، چرا؟

نقش ویژه و منحصر به فرد سیدحسن نصرالله در وادار کردن مسئولان اسرائیلی به پذیرش سناریوی طراحی شده مقاومت، بسیار دقیق و حساب شده بود.

البته پشتوانه سناریوی موفق سید مقاومت برای به زانو درآوردن رژیم صهیونسیتی، پهپادهای شاهد 136 ، موشکهای نقطه‌زن، یگان نخبه رضوان حزب الله با عقبه قدرتمند جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آمریکا با مدیریت دیوانه‌وار خود، دنیای تک قطبی لرزانی بنا کرده، که «تضمین مذاکراتش، موشک و پهپاد» است!

والسلام


شنبه 101 مهر 30 , ساعت 10:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در خصوص خانم الناز رکابی ورزشکار صخره‌نورد کشورمان و هنجارشکنی او به یک جریان مرموز نفوذی می‌رسیم، که هم در کشف حجاب و هم در عذرخواهی او و هم در بازگشت او به ایران و هم در دیدار با وزیر ورزش نقش اصلی را داشته و دارد.

این جریان، به یک باره در ورزش نفوذ نکرده، بلکه در اکثر فدراسیون‌های مهم ورزش، نقش آفرین است.

قطعاً جریان سلبریتی در ورزش، از این جریان نفوذی، در هنجارشکنی، لیدری، اقدام ضدانقلابی‌ و پناهندگی تبعیت می‌کند وگرنه علی دایی و علی کریمی، به غیر از توپ فوتبال و سگ‌بازی هنر دیگری ندارند!

نهادهای امنیتی از کنار این جریان نفوذی به سادگی عبور نکنند و آن را ریشه‌یابی نمایند.

والسلام


دوشنبه 101 مهر 25 , ساعت 9:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «امروز تلاش آمریکایی‌ها این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود، زیرا با دانش آموزان نمی‌توان هیچ برخوردی کرد و دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ما است.»

اینکه دشمنان در اغتشاشات بعد از فوت مهسا امینی با استراتژی قبلی و بسیار دقیق و پیچیده، به جنگ جمهوری اسلامی آمده، حرف درستی است، اما نباید به دشمنی که آهنگ افول و سقوطش، توسط فرمانده کل قوا اعلام سراسری شده، مجال حمله به سنگرهای نظام اسلامی‌مان بدهیم.

ما نباید در کف خیابان به لاک دفاعی فرو رویم، تا حملات پی‌درپی ایذایی دشمن از درون کوچه‌ها و خیابان‌ها ادامه یابد، چرا که ما چندی قبل، با رمز سلام فرمانده به عمق استراتژیک دشمن حمله کردیم و سربازان‌مان در این جنگ نرم، همین دانش آموزانی بودند که با آتش پرحجم اشک چشمانشان، دشمنان را به وحشت انداختند.

پس؛

اولاً معلمینی که بر اساس راهبرد دشمن، به تحریک دانش آموزان پرداخته و در اجرای سند نگین 2030 در دولت سابق، به اسارت دشمن درآمده‌اند را شناسایی و اقدامات قانونی نسبت به آنان اعمال گردد.

ثانیا بسیجیان و اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، سریعا در یک عملیات آفندی دقیق، با تجمع هزاران نفره و اجرای سرود سلام فرمانده، دشمن را ناامید و از سنگرهای علمی خود بتارانند. و قطعاً با این عملیات هجومی، استراتژی دشمنان داخلی و خارجی فرومی‌پاشد و اقدام به عقب نشینی و فرار خواهند کرد.

والسلام

 


دوشنبه 101 مهر 25 , ساعت 9:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از دلایل مهمی که جریان انقلابی بصورت جزایر جدای از هم فعالیت دارند، عدم توجه به «جریان تواصی به حق و صبر» است.

مقام معظم رهبری در مورخ 21 اسفند 1399 فرمودند: «اگر زنجیره توصیه به صبر و حق در میان مردم برقرار باشد، احساس نا امیدی، تنهایی و ضعفِ اراده در جامعه به‌وجود نمی‌آید و جرأت اقدام نیز از بین نخواهد رفت.»

معظم له، یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم را قطع زنجیره تواصی دانسته و فرمودند: «قطع جریان تواصی بسیار خطرناک است و جوانان بعنوان افسران جنگ نرم، نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد... در این جنگ نرم، جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی، در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند.»

ولذا حکیم انقلاب در خصوص دو عنصر مهم بصیرت و صبر می‌فرمایند: «بصیرت به معنای آن است که انسان در شناخت راه درست دچار اشتباه نشود و صبر هم یعنی، استقامت و پافشاری در پیمودن صراط مستقیم که اگر این دو عنصر وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.»

اگر جریان انقلابی بخواهد، جزایر جداگانه از هم را به جبهه واحد فرهنگی-اجتماعی بزرگ تبدیل کند، باید از قطع زنجیره تواصی به صبر و حق جلوگیری کند، زیرا برخی دانسته و ندانسته، بر اساس استراتژی دشمن، با ایجاد حزب و حزب‌بازی، راهبرد «جریان تواصی» را که تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، قطع می‌نمایند.

پس، راهکار بازدارندگی و مقابله با دشمن و اثرگذاری در جامعه، تشکیل زنجیره جریان تواصی به حق و صبر، با هدف ایجاد جبهه فرهنگی است.

والسلام

 


دوشنبه 101 مهر 25 , ساعت 9:39 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

1-دو سال و نیم حبس برای خواننده‌ای در اسپانیا که باعث تحریک جوانان برای ایجاد آشوب شد!

2-مجلس ترکیه قانونی را تصویب کرد که براساس آن کاربران شبکه های اجتماعی و روزنامه نگاران چنانچه اطلاعات نادرست و گمراه کننده منتشر کنند با یک تا سه سال زندان مواجه خواهند شد.

حالا در ایران، مجلس و دولت انقلابی درمانده و عزا گرفته‌اند، که چگونه فضای مجازی رها شده در اختیار دشمن را پس بگیرند؟!!!

شاید لازم باشد، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را یک سفر علمی-تحقیقاتی به ترکیه و اسپانیا اعزام کنیم، شاید ذهن‌شان باز و جرأت قانونگذاری برای نجات فضای مجازی از دست دشمن پیدا کنند!

نکنه دولت و مجلس‌مان می‌ترسند که آمریکا ایران را به قطع اینترنت بین‌المللی تحریم کند؟!

وقتی فضای مجازی کشورمان، محل تاخت و تاز دشمنان خارجی و تحریف‌گران و دروغ پردازان داخلی شده و رهبری هم جهاد تبیین را فریضه فوری دانسته، پس مجلس و دولت معطل چه مانده‌اند؟

نکنه بازهم معطلید تا معلمان نفوذی و ضدانقلاب و مدیران باقی مانده از دولت خائن روحانی در مدارس، همچنان دانش آموزان بی‌گناه و فریب‌خورده را به حضور در کف خیابان تحریک و تشویق کنند و شما هم تماشاچی باشید؟!!!

والسلام

 


جمعه 101 مهر 22 , ساعت 11:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس رژیم صهیونیستی در نشست خبری گفت: «توافق با لبنان دستاورد بزرگی برای «اسرائیل» است زیرا امکان رویارویی نظامی با حزب‌الله را از بین می‌برد، ما از رویارویی با آنها نمی‌ترسیم، اما این توافق برای جلوگیری از جنگ است، که بهتر است از آن (جنگ) جلوگیری شود.»

رژیم صهیونسیتی را که یک روز ارتش چهارم جهان می‌خواندند...

امروز ناچار است، در مقابل حزب‌الله قهرمان و عزیز لبنان زانو بزند، بطوری که مخالفان حزب‌الله در لبنان هم، به این اقتدار و پیروزی لبخند زدند.

دومین پیروزی محور مقاومت، انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر عراق بود که دیشب کام خاندان شهداء، حشدالشعبی و ملت عراق را شیرین کرد.

و یحتمل، برای سومین پیروزی، باید در همین روزها و شب‌ها به انتظار نشست، که ان شاءالله حاصل خواهد شد، انصارالله یمن.

پس فتنه‌گران داخلی از فتنه و آشوب‌طلبی دست بردارند، که قطعاً بیچارگی و سیلی خوردنشان نزدیک است، چرا که سردار دلها فرمودند:

«هر کس تیر به سمت این نظام انداخت، آواره شد.»

والسلام

 


جمعه 101 مهر 22 , ساعت 11:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوقطبی سازی، زمانی در کشور آغاز شد، که یک جریان سیاسی، قصد قبضه کردن قدرت را داشت، ولذا با شگرد شیطانی اصلاح طلبی، در قدرت نفوذ کرد.

این جریان فرصت طلب، لقب اصلاح طلب برخود نهاد، در حالی که به اصلاحات واقعی اعتقاد نداشت!

این شجره خبیثه علی‌رغم انتخاب لقب اصلاح طلبی، ولی اصلاحات واقعی را خطری برای دنیای زر و زور و تزویر خود می‌دانست و لذا در عمل، نه تنها سد راه اصلاحات واقعی می‌شد، بلکه با دوقطبی سازی، مردم را رو در روی هم قرار می‌داد و زمینه بزرگترین فتنه‌ها، بحران‌ها و حتی قتل و عام در کشور را فراهم می‌کرد!!!

مثلاً حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92 با طرح دوقطبی معیشت و سانتریفیوژ گفت: «خوب است که سانتریفیوژها بچرخند، اما مهم است که چرخ کشور هم بچرخد، و چرخ صنعت هم بچرخد.»

طرح شعار مزورانه «چرخیدن زندگی مردم و سانتریفیوژها» خیلی زود جو انتخابات را به نفع او تغییر داد، اما طی 8 سال ریاست جمهوریش، اصلاح امور کشور و زندگی مردم را به کلاف سردرگم مذاکرات هسته‌ای و برجام گره زد! و همچنان، برجام گره کور کشور است!

شگرد سران اصلاح‌طلبان در اغتشاشات اخیر، مبنی بر عدم حضور میدانی است، اما یقیناً سهم آنان، کمتر از آشوب‌طلبان در میدان نیست، زیرا مکارانه، با صدور بیانیه‌ و اظهار نظرهای جهت‌دار، نقش قابل توجهی در آتش افروزی و هدایت آشوب‌ آفرینی داشته و دارند.

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ