سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 99 مهر 30 , ساعت 11:25 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مهمتر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی و سیاسی، "جنگ فضای مجازی" است.

اهمیت جنگ فضای مجازی آنقدر زیاد است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم.» و همچنین معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب مرقوم فرمودند: «اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است»1

وقتی اهمیت فضای مجازی به اندازه ارزش انقلاب اسلامی است و رهبری حاضر به پذیرش مسئولیت آن است، پس چرا آسمان فضای مجازی کشورمان در اختیار دشمن است؟!

وقتی جوانان ایرانی، پیچیده‌ترین سلاحهای نظامی را ساخته و پهپاد گران‌قیمت گلوبال‌هاک آمریکا را با موشک ایرانی شکار کرده، پس چرا در جنگ فضای مجازی، نوجوانان و جوانان‌مان به قتلگاه دشمن هدایت می‌شوند؟!

امروز جریان انقلابی نه تنها قادر به عملیات آفندی گسترده در فضای مجازی بر علیه مواضع دشمن نیست، بلکه در عملیات پدافندی هم بخاطر سیطره جریان لیبرال غربزده بر فضای مجازی، با مشکل روبرو است!

باید جریان انقلابی در جنگ فضای مجازی آرایش جنگی بگیرد و همانند روزهای بعد از پذیرش قطعنامه 598، که وقتی پیرجماران فریاد زد؛ "حسینیان آماده باشید"، در چشم به هم‌زدنی، رزمندگان اسلام مجددا آرایش جنگی گرفتند و دشمن بعثی را تا پشب مرزهایش به عقب راندند. پس؛ علی‌الرغم خیانت لیبرالها، ما می‌توانیم.

والسلام


چهارشنبه 99 مهر 30 , ساعت 8:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دشمنان و نیروهای ستون پنجم آنان، مدام ملت‌ها را از جنگ نظامی می‌ترسانند، تا در "جبهه جنگ سیاسی"، بدون شلیک یک گلوله، کشور و ملتی را مغلوب نمایند!  

پس؛ اهمیت "جبهه جنگ سیاسی" بیش از جنگ نظامی است، 1چرا که عمروعاص‌ها با چهره موجه و با ابزار آلات جنگی، مثل قرادادها، توافق‌نامه‌ها، پروتکل‌ها، عهدنامه‌ها، میثاق‌نامه‌ها و برجام! همواره‌ در پشت میز مذاکرات، منتظر ابوموسی اشعری به کمین نشسته‌اند!

در "جنگ سیاسی" اگر مذاکره کننده جبهه خودی، به سلاح ایمان و بصیرت مسلح باشد، دشمن و سلاحش را می‌شناسد ولذا مکان و زبان مذاکره را سعید جلیلی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی به دشمن تحمیل می‌کند، و حتی عراقچی که زبان انگلیسی بلد است، اجازه سخن گفتن به زبان انگلیسی را ندارد.

اما اگر مذاکره کننده خودی! مثل حسن روحانی و جواد ظریف، با سابقه روابط مخفیانه با دشمن باشند! مطلوب دشمن خواهند بود! چرا که نتیجه چنین مذاکراتی به برجام بدتر از عهدنامه ترکمنچای منتهی می‌شود، که متن فارسی هم ندارد!

در "جنگ سیاسی هسته‌ای"، مردم ایران نماز خواندن آقای ظریف را ‌دیدند! اما از توافقات او حتی نمایندگان مجلس هم مطلع نشدند! ولذا تجربه تاریخی به ما می‌گوید؛ هر گاه ابوموسی اشعری را به مذاکره با دشمن فرستادیم، نتیجه قطعی آن شکست جبهه خودی، آنهم بدون شلیک یک گلوله از سوی دشمن بوده است!

والسلام


شنبه 99 مهر 26 , ساعت 11:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

می‌گویند؛ اگر پنگوئن از یه مسیر بره و بفهمه خطرناکه، دوباره از اون مسیر نمیره!

حال سئوال اینجا است؛ مگر حسن روحانی از پنگوئن نادان‌تره، که با تحریف صلح امام حسن علیه السلام، بازهم قدم در مسیر برجام گذاشته و بدنبال کلیدزدن برجام موشکی به نفع آمریکا است؟!

قطعا روحانی از پنگوئن بیشتر می‌فهمه! اما پنگوئن گاندو نمی‌شه، ولی روحانی از سال 65 بعنوان گاندوی با سازمانهای سیای آمریکا و ام آی 6 انگلیس و موساد اسرائیل رابطه دارد!

حسن روحانی برای رضایت کدخدایش آمریکا و فرار از پاسخگویی، نانجیبانه به تحریف صلح امام حسن علیه السلام با معاویه پرداخته، است!

والسلام


شنبه 99 مهر 26 , ساعت 7:43 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنگوی وزارت خارجه روسیه دیروز گفت: «تحریم تسلیحاتی ایران ربطی به برجام نداشته و شورای امنیت در سال 2015، این تحریمها را شامل حال ایران نکرده بود؛ ایران برای اینکه برجام زودتر به نتیجه برسد، خودش برای این تحریمها داوطلب شده بود!»

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در تاریخ 25 تیر 1394 در این خصوص گفت: «ما و چین می‌خواستیم تحریمهای تسلیحاتی لغو شود، اما با وجود حمایت ما، خود تیم ایرانی موافقت کردند که تحریم‌ها تا 5 سال ادامه یابد.»

حالا بهتر به عمق خیانت کسانی که داوطلبانه زنجیر به پای ملت و کشورمان نهاده‌اند، پی‌می‌بریم! قطعا مردم ایران و حتی ملی گراها هم، این لیبرالهای خائن و کدخدایشان آمریکا را لعن و نفرین می‌کنند.

آیا بازهم حسن روحانی با پررویی آدرس واشنگتن دی سی را خواهد داد؟! البته خیانت فرماسونرهای نفوذی در دولت روحانی بیش از این است! اما چرا خائنینی که برای برجام، دهها سکه‌ و مدال گرفته‌اند، آنها را پس نمی‌دهند؟!

ملت بزرگ و صبور ایران! آیا دلیل عجله حسن روحانی برای تصویب برجام و پذیرش داوطلبانه 5 ساله تحریم تسلیحاتی را می‌دانید؟ هدف، نفوذ دوستان هم حزبی متقلب و متخلف روحانی به مجلس دهم بود! که با برجام محقق شد! 

ملت ایران توجه داشته باشند! که حسن روحانی بعنوان دشمن ایران! لغو تحریم تسلیحاتی را بعنوان دستاورد برجام، خواهد فروخت! در حالی که بخاطر پذیرش داوطبانه تحریم 5 ساله تسلیحاتی، باید روحانی و ظریف محاکمه شوند.

والسلام


شنبه 99 مهر 26 , ساعت 10:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در 20 فروردین 97 بعد از جلسه فوق العاده ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز اعلام کرد؛ «از روز سه شنبه 21 فروردین 1397 نرخ دلار برای تمام فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیاز‌های قانونی، نیاز‌های مسافران، دانشجویان و محققان 4200 تومان خواهد بود.»

حالا بیش از 2 سال از مصاحبه ننگین حراج 18 میلیارد دلار از خزانه کشور گذشته! و دلار آمریکا با سرعت سرسام آوری مشغول سرقت دین، انقلاب و سفره مردم است و حسن روحانی، با تحریف صلح امام حسن مجتبی علیه السلام، در حال معاشقه با ترامپ است!

وقتی کشور در شرایط جنگ اقتصادی با آمریکا است، سپردن تعیین نرخ ارز، یا همان سلاح جنگ امروز، به تروریستهای اقتصادی، احمقانه و خائنانه است، هر چند که هزینه تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی را در سال 96 تأمین کرده باشند!

آیا حسن روحانی عمدا سلاح تعیین نرخ دلار آمریکا را در شرایط جنگ اقتصادی به سرمایه‌داران سپرده است؟! چرا باید دیون حرام تروریستهای اقتصادی از محل تاراج 18 میلیارد دلار از خزانه کشور پرداخت شود؟!

در شروع جنگ تحمیلی صدام، بنی‌صدر از دادن سلاح به نیروهای انقلاب برای مقابه دشمن جلوگیری می‌کرد! ولذا شرایط جنگ اقتصادی امروز، بسیار شبیه روزهای آغاز جنگ در سال 59 است! زیرا سلاح تعیین نرخ دلار، در اختیار تروریستهای اقتصادی هماهنگ با روحانی و آمریکا است!

مقام معظم رهبری 10 مرداد 99 فرمودند: «گرانی ارز دلایل سیاسی، امنیتی دارد، تا دلایل اقتصادی» اما نیروهای امنیتی تا به امروز امر رهبری را اجابت نکردند! لذا از نمایندگان انقلابی مجلس انتظار است، تا سلاح جنگ اقتصادی را با طرحی دقیق، از دست تروریستهای اقتصادی خارج و در اختیار نیروهای انقلابی قرار دهند.

والسلام


پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 11:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 23 مهر 99 در جلسه هیئت دولت گفت: «امام حسن علیه السلام در پاسخ به اعتراض برخی از اصحاب خود درمورد پیمان صلح ایشان، فرمود جامعه اسلامی که فقط شما 10-20 نفر نیستید. من در مسجد رفتم برای مردم سخنرانی کردم و دیدم اکثریت قاطع صلح می‌خواهند، صلح را انتخاب می‌کنم

حسن روحانی در سال 94 گفت: «زمانی که امام مجتبی(ع) تصمیم‌ به صلح می‌گیرند یکی از یاران امام علی(ع) پیش ایشان آمد و گفت:‌ ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی‌دیدم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می‌خواهند نخواستم چیزی که مردم نمی‌خواهند بر آنها تحمیل شود. امام حسن(ع) می‌خواهند به ما یاد بدهند که باید به #مصلحت_امت و خواست مردم و جامعه توجه کرد.»

باید حسن روحانی را بخاطر دروغ و خیانت در برجام و رها کردن امور جاری کشور، محاکمه و به اشد مجازات رساند، اما او در موضعی طلبکارانه، مجددا به تحریف صلح امام حسن علیه السلام پرداخته، گویا همچنان سودای مذاکره برجام موشکی در سر دارد!

فرض کنیم که حسن روحانی در زمان امام علی و امام حسن علیهم السلام، یکی از فرماندهان است، اگر نگوئیم روحانی عمروعاص است! قطعا عیارش از خائنینی مثل اشعث بن‌کندی، شبث بن ربعی و ابوموسی اشعری بر علیه ولایت و نظام اسلامی بیشتر است! چرا که عملکردش در 7 سال گذشته، در راستای منافع شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی بوده است!

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام


پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 10:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در شرایطی که یک میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته، متأسفانه لیبرال نفوذی در قوه مجریه، حقوق کادر درمان را نمی‌پردازند! اما 120 میلیارد تومان از محل یک میلیارد یورو را جهت استخدام مریم روحانی (دختر حسن روحانی) به دانشگاه شهید بهشتی پرداخت کرده‌اند!

شاه عمامه به سر ایران در انواع رانتخواری مقام اول را در ایران دارد، چرا که تنها کسی که پول حرام دانیال زاده به مبلغ 250 میلیون تومان، مادرش را کفن و دفن کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که پسرش محمد را با سلاح کمری کشته! و بدون اخذ مجوز از پزشک قانونی و با همکاری حسن خمینی! مخفیانه در حرم امام خمینی دفن کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که برجام آمریکایی را بدون تضمین لازم امضاء و بدون در نظر گرفتن دستور 9 گانه رهبری، اجرا کرده، حسن روحانی است!

تنها کسی که با عناصر سازمان جاسوسی اسرائیل جلسه مخفیانه بر علیه دفاع مقدس و امام برگزار کرده، بازهم نام حسن روحانی می‌درخشد!

تنها کسی که موافقت نامه‌های بین المللی مثل سند 2030 را بدون تصویب مجلس و بر علیه مبانی اسلام و انقلاب، مخفیانه اجراء کرده، حسن روحانی است!

ممکن است، پرداخت 120 میلیارد تومان به دانشگاه شهید بهشتی بدین منظور باشد، که خطر خاندان روحانی بیشتر از خطر ویروس کرونا است! لذا مبلغ فوق جهت مقابله با ویروس روحانی پرداخت شده است!

والسلام 


پنج شنبه 99 مهر 24 , ساعت 10:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دوستی که به امور کشور واقف است، می گفت؛ اگر دولت روحانی را دشمن ایران بنامیم، به واقعیت نزدیکتر است، زیرا تمام هدف روحانی در 7 سال گذشته، رفع بهانه‌های دشمنان اصلی ملت ایران بوده است!

در این رابطه رئیس مرکز مطالعات ایران دانشگاه تل‌آویو می‌گوید: «فشار حداکثری سیاست خارجی ایران را تغییر نداد، ...و تنها امید به اصلاح طلبان است، تا کشور را از داخل نابود کنند.»

عملکرد دولت اعتدال گویای این است، که اصلاح طلبان با هدایت حسن روحانی، در حال اجراء پروژه براندازانه جبهه استکبار بر علیه نظام اسلامی ایران هستند!

برجام هسته‌ای، ننگین‌تر از عهدنامه ترکمنچای، اولین تفاهم دشمن ایران به ریاست حسن روحانی با دشمن خارجی بود! البته حسن روحانی در اجراء دستورات مرحوم مغروق در استخر فرح! مبنی بر خلع سلاح نیروهای مسلح و برجام موشکی و منطقه‌ای ناکام مانده است!

امام خمینی در این رابطه می‌فرماید: «آسیب از داخل خود آدم، داخل خود ملت و کشور بر ما وارد می‌شود و بر شما از خارج هیچ ترسی نداشته باشید، از داخل خودمان بترسید.»

امام خامنه‌ای در این رابطه می‌فرماید: «آن کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می‌دهند، تقوا ندارند.»

پس دشمن اصلی ملت ایران، حسن روحانی است، که با پول ملت ایران در حال خدمت به دشمنان ایران است!

والسلام


سه شنبه 99 مهر 15 , ساعت 8:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریانات لیبرال و فتنه‌گر نفوذی در قوه مجریه مواظب باشند، حسن روحانی به خاطر حضور گسترده بر روی صندلی و احیانا تخت اشرافی، زخم بستر نگیرد!

مصیبت بزرگ برای فتنه‌گران، براندازان، اصلاح طلبان، اعتدالیون و کدخدایشان آمریکا آنجا است که روحانی از ترس کرونا، دچار زخم بستر شود!

باید گفت؛ ترامپ از شرف، تعهد و نوع دوستی نسبی برخوردار است، اما حسن روحانی هیچکدام از این ویژگی‌ها را ندارد! زیرا ترامپ علی رغم بیماری کرونا، مردانگی کرد و در بین هوادارانش حاضر شد، اما روحانی بخاطر ترس از کرونا، در دخمه کاخ سعدآباد مخفی و حتی جلسه سران سه قوه را هم تعطیل می‌کند!

این روزها حسن روحانی و همراهان نانجیب او در قوه محریه، از حضور سران دو قوه دیگر در بین مردم، بشدت عصبانی هستند! زیرا عمل انقلابی آقایان رئیسی و قالیباف، دفن اصلاح طلبان و اعتدالیون لیبرال و فتنه‌گر را بدنبال دارد.

آری؛ نتیجه بررسی دو رئیس جمهور این است، که خطر و خسارت شاه عمامه به سر لجوج ایران، بیش از ترامپ قمارباز آمریکایی برای نظام اسلامی ایران است.

والسلام


دوشنبه 99 مهر 14 , ساعت 8:37 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بحران اقتصادی امروز کشور ایران از آنجا شروع شد، که حسن روحانی حل مشکلات اقتصادی و حتی آب آشامیدنی مردم را هم از بیگانه تمنا ‌کرد!

به شخصی گفتند با یک کاسه ماست، آب دریا دوغ نمی‌شود! 1

گفت: «خودم هم مطمئن نیستم که بشود، اما می‌دانی اگر بشود، چه می‌شود!»

اقدام احمقانه یا خائنانه حسن روحانی با مردم و کشور ایران در برجام، همانند فردی است که می‌خواست آب دریا را دوغ کند! ولذا پس از گذشت 7 سال، بازی و قمار "اگر بشود روحانی"، دلار 30 هزار تومانی، سکه 15 میلیون تومانی، تورم کمرشکن، سقوط شدید ارزش پول ملی و تحریم فلج کننده کدخدایش آمریکا شد!

آیا روحانی می‌دانست، اگر بشود، این می‌شود؟!

تاریخ 250 سال گذشته ایران ثابت می‌کند که لیبرالهای غربزده ایرانی، آگاهانه برای اجراء دستورالعمل بیگانگان از حربه‌ی "تحریف، نفوذ و تحمیل" بر ضد منافع ملت و کشور ایران استفاده کرده‌اند!

والسلام 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ