سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 اسفند 12 , ساعت 11:41 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای، گام دوم حرکت انقلاب را بعد از 22 بهمن 97 خطاب به ملت ایران ابلاغ نمودند، اما تاکنون اقدامی برای اجراء ابلاغیه رهبری صورت نگرفته است.

نخستین راهکار برای تبیین و اجرای ابلاغیه بسیار مهم رهبری، گستره وسیع فضای مجازی است، اما مشکل بزرگی در این مسیر وجوتد دارد و آن حضور مدیران همسوی با اهداف دشمن در مدیریت عالی فضای مجازی کشور است ولذا بزرگترین دشمن "گام دوم انقلاب"، ستون پنجم نفوذی دشمن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران است!

فردی با پیشینه عضویت در حزب منحله مشارکت و فعال در فتنه‌های 78 و 88 سکان فضای مجازی کشورمان را قبضه کرده، که برای دستگیری او، چندین بار از سوی نیروهای امنیتی اقدام شده، ولی با ممانعت حسن روحانی و واعظی، تاکنون از دست عدالت گریخته است!

این فرد با کارشکنی‌های گسترده و حمایتهای رئیس جمهور در 6 سال گذشته، اجازه تکمیل زیر ساخت‌های اینترنت بومی را نداد و بلعکس، ملت و بخصوص جوانان ایرانی را در عصر انفجار اطلاعات و جنگ اصطلاحات، تحویل مدیران و کارشناسان دشمن، یعنی تلگرام و اینستاگرام داد! و لذا گستره نفوذ نصراله جهانگرد در مدیریت فضای مجازی باعث شده، که وزیر امنیتی و بی‌لیاقت وزارت ارتباطات به خدمت تهاجم فرهنگی دشمن درآید!

بهترین شیوه مبارزه با دشمن داخلی فضای مجازی، روش ابداعی مردم اهواز در حمایت از قوه قضائیه و تهیه شکایت دست جمعی از وزیر بی‌کفایت ارتباطات است، لذا جریان انقلابی عمارگونه باید به مقابله با منکرات مدیران فضای مجازی پرداخته تا میدان عمل برای تبیین دقیق گام دوم انقلاب اسلامی فراهم گردد و در این مسیر نباید به دستور رئیس چمهور از بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، دل خوش داشت، زیرا اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی حسن روحانی، مخالف اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ