سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]
 
جمعه 94 خرداد 1 , ساعت 3:44 عصر

بنام خدا و برای خدا

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در دانشگاه امام حسین علیه السلام خبر از توطئه ای دشمنان انقلاب اسلامی دادند و فرمودند: «بنده خبرهایی دارم از اینکه دشمنان ما با همراهی برخی از مسئولان سفیه منطقه‌ی خلیج‌فارس - نه همه‌شان، بعضی - درصدد هستند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند. پاسداران انقلاب اسلامی و همه‌ی پاسداران حریم امنیّت ملّی در سازمانهای مختلف بیدارند، هوشیارند. این را بدانند که اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.»ال

در حالیکه سیاست دولت روحانی بر اساس استراتژی تعریف شده رئیس جمهور ایجاد رابطه با همه کشورها است و هیچ استثنائی هم در پروژه ایجاد ارتباط با کشورهای دوست و متخاصم معین نکرده است و وزارت خارجه کشورمان هم در پای میز مذاکره با آمریکا مشغول کوبیدن آب در هاون است! به یکباره کشتی بان انقلابمان خبر از جنگهای نیابتی دشمنان در مرزهای کشورمان می دهند و جای تأسف است که وزارت خارجه با لبخندهای بی جا، چنان سرگرم مذاکرات بی حاصل برای ایران و پر حاصل برای آمریکا و اسرائیل است(پروژه برد-برد رئیس جمهور) که متوجه توطئه ها نمی شود و آمریکا با اسب تراوای خود، در مستی اینان نقشی اساسی دارد.

این روزها شاهد آن هستیم که فشارهای غرب به تیم مذاکره کننده افزایش یافته و آنان هم نتوانسته اند از حقوق هسته ای و دانشمندان رشید این صنعت بدرستی حفاظت نمایند، لذا مقام معظم رهبری خود وارد میدان شده و می فرمایند: «من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند.»للل

سئوال این است که تاکنون امام خامنه ای بصورت جزئی وارد مباحث هسته ای نشده بودند، پس چرا در این مقطع حساس مذاکرات، نهیب برآورده و خط قرمزها را یادآوری می نمایند؟ در این رابطه دو موضوع دور از ذهن نیست؛ یا تیم مذاکره کننده به خط قرمزهای نظام اسلامی واقف نبوده؟ و یا قصد سوئی در جهت عبور از خطوط قرمز را داشته اند! و به نظر می رسد که فرض دوم صحیح تر است، زیرا رئیس جمهور بلافاصله واکنش نشان دادند و در تبریز گفتند: «نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دولت مطاع است و هرگز توافقی را امضا نمی‌کنیم که به کسی اجازه دسترسی به اسرار علمی و نظامی کشور را بدهد.»

ما از رئیس جمهور تشکر می کنیم که سریعاً موضع گیری نمودند ولیکن دم خروس در جائی دیگر پیدا شده و خانم ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران جهت دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به افراد و سایت‌های هسته‌ای ایران گفت: «با ایرانی‌ها در لوزان بر سر این مسئله به توافق رسیدیم و قرار شد در طی یک روند، فهرست اماکن و افراد لازم به بازرسی را تعیین کنیم.»

به نظر می رسد لبخندهای بی مورد وزارت خارجه و پالسهایی که رئیس جمهورمان برای آمریکائی ها ارسال نموده، به اندازه کافی رضایت کدخدا را کسب ننموده و فکر عملیاتی نمودن گزینه های مختلف علیه کشورمان را در سر دارند و لذا نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب باید تلاش کنند که دولت لرزان و ترسو اعتدال، شکست در سیاست لیبرالی خود را به گردن آنها نیندازد و از زیر بار مسئولیت و عقب نگه داشتن چرخه علمی-تحقیاتی کشور با حربه دروغ بزرگ فرار ننماید!

... و حکایت راستگوئی دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای، همانند شخصی است که خروس ملا را دزدید و در کیسه اش گذاشت. ملا که دزد را دیده بود او را تعقیب نمود و به او گفت: "خروسم را بده!" دزد گفت: "من خروس ترا ندیده ام." ملا دفعتاً دم خروس را دید که از کیسه بیرون زده بود به همین جهت به دزد گفت: "درست است که تو راست می گویی ولی این دم خروس که از کیسه بیرون آمده، چیز دیگری می گوید!!!"

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ