سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 94 تیر 5 , ساعت 5:15 عصر

بنام خدا و برای خدا

در ضیافت افطاری که از جیب مردم توسط ریاست جمهوری در روزهای سه شنبه( دعوت از احزاب) و پنج شنبه(برخی از ائمه جمعه و جماعات) برگزار و اتفاقات مشکوکی روی داد و نشان می داد ضیافت ها، صرفاً برای تطهیر سران فتنه -چه آنهایی که آزادند و چه در حصرند،- برنامه ریزی گردیده است. از ترکیب جلسات و انتخاب سخنرانان و گفتارهای ساختار شکنانه برخی از آنان، مشخص بود که جناب روحانی از محتوای حرفهای آنان از قبل مطلعند و علی رغم تأکید مقام معظم رهبری در خصوص رعایت خطوط قرمز با فتنه گران، رئیس جمهور هیچ خطوط قرمزی را برنمی تابد و برای ماندن در قدرت، با یک برنامه ریزی قبلی احزاب اصولگرا و ائمه جمعه و جماعات را به اسم ضیافت افطاری دعوت می نماید و سپس تریبون نظام اسلامی را در اختیار فتنه گران با نشان و بی نشان قرار می دهد! آیا این ظلم به کشور نیست؟! آیا می شود اسم این ضیافت را همدلی و هم زبانی گذاشت؟! به نظر می رسد که هزینه از جیب ملت، آنهم برای اغراض شخصی و حمایت از فتنه گران در این بحران اقتصادی که مردم با آن روبرو هستند، نامشروع و حرام است! تت

به طور قطع می توان گفت؛ جریاناتی که برگزاری این جلسات را به عهده دارند، نوعاً از احزاب منحله و برانداز فتنه های 78 و 88 هستند و هدایت بدست کسانی است که در زمان ریاست جمهوری هشتم، عبور از خاتمی را کلید زدند و گفتند؛ خاتمی را باید از قطار اصلاحات پیاده کرد و لذا اگر آقای روحانی با سخنان افراطی این جماعت مخالف بود، باید از خود واکنش نشان می دادند، تا موجب خروج و اعتراض برخی از مدعوین ضیافت افطاری مشکوک نگردد و همچنین مشخص می شد که ایشان با فتنه گران سال 88 خطوط قزمز را رعایت می کند! که متأسفانه اینطور نبود!

جریان مؤمن به اسلام و انقلاب و عمارهای امام خامنه ای وقتی می دانند و مشاهده می کنند که تعدادی از وزراء و معاونین رئیس جمهور از فتنه گران نشاندار سال 88 هستند، و پدر خوانده دولت(حجت الاسلام رفسنجانی) که نقش ویژه ای در فتنه 88 داشته، که امروز بر آقای روحانی فرمان می دهد، انتظاری مبنی بر مرزبندی ایشان با فتنه گران ندارند!

اینجا باید به جریانات اصولگرا و روحانیت انقلابی خرده گرفت، که چرا در این مجالس حاضر می شوند؟! و چرا وقتی مشاهده می کنند که مجلسی برای اهداف غیر الهی و تطهیر فتنه گران سال 88 آراسته اند، از ضیافت افطاری خارج نشده اند!

جریانات اصولگرا و روحانیت معظم و انقلابی باید بدانند! وقتی هفته‌نامه خبری- تحلیلی صدا، که به دولت روحانی بسیار نزدیک است، در قسمت «اتاق فکر» خود خبر از فتنه دیگریمی دهد، باید برای حضور در این مراسم ها و محافل خطوط قرمز را رعایت نمایند. زیرا  نشریه صدا دقیقاً در سالروز فتنه 30 خرداد 60 منافقین(مجاهدین خلق) و فتنه 30 خرداد 88 اشرافیت، در مورخ 30 خرداد 1394می نویسد: «گویندگان این سخنان و عموم دلواپسان و مخالفان دولت باید رفتارها و گفتارهای امروز خود را در حافظه نگاه‌دارند و به‌خوبی ثبت و ضبط کنند تا اگر فردا روزی بار دیگر اعتراضی در کشور برخاست و فضا غبارآلود شد؛ بدانند «ریشه فتنه» از کجاست. نمی‌توان باد کاشت و انتظار توفان نداشت. نه آنکه آن زمان دوباره دنبال سند و مدرک گشت و همه‌چیز را به بیگانگان و عوامل داخلی آنها منتسب کرد»

این بهترین عبرت در پیش روی ما است! سخت گذشت تا اینکه بفهمیم، هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست!!!  

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ