سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای خداوند، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 شهریور 3 , ساعت 11:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

هاشمی رفسنجانی طی دیداری با یوسف صانعی در مشهد-البته هر دو آیت الله بودن را به یدک می کشند- با اشاره به نام‌نویسی خود در88انتخابات ریاست جمهوری سال 92 که موجب رد صلاحیتش گردید، گفت: «خداوند نخواست راهی را که امام به عنوان یک فقیه دینی در جایی مثل ایران باز کرده، به انحراف کشیده شود و کار من در مقطع انتخابات سال 92 در حد نام نویسی بود که دیدید چه تأثیری در کشور داشت و نتیجه‌اش انتخاب آقای روحانی بود.»

اگر راه امام خمینی تائید کننده نامه گستاخانه آقای رفسنجانی به رهبر معظم انقلاب 2 روز قبل از انتخابات سال 88 باشد که آتش فتنه سال 88 را روشن کرد، باید بگویم، که من منکر این راه هستم! زیرا این راهی که رفسنجانی برای آن وارد انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شد راه امام و انقلاب اسلامی نبود بلکه راه خود خواهی و استکبار و راه شیطان بود!!!

اگر خط امام آن است که وقتی رفسنجانی از خواب بیدار می شود و بگوید امام سال 63 گفتند؛ که "مرگ بر آمریکا" نگوید، امام تبلیغ کنندگان این خط را پیروان اسلام آمریکائی می خواند!

اگر خط امام آن است که یک شبه سید حسن خمینی لقب علامه را برای اهدافی بر خلاف تفکر امام و انقلاب از زبان رفسنجانی کسب نماید باید گفت که این گونه علامه شدنها با خط و راه امام خمینی در تعارض است!ااا

اگر خط امام آن است که رفسنجانی یک روز در خطبه های نماز جمعه بگوید تا آمریکا از اسرائیل حمایت می کند ما با آمریکا دشمنیم و امروز بدنبال بازگشائی سفارت آمریکا باشد، باید گفت این خط امامی که امروز هاشمی از آن دم می زند این خط اسلام آمریکائی است!

خطی که همسر رفسنجانی در هنگام رفتن فرزند فاسد اقتصادیش به زندان اوین می گوید؛ که انقلاب از اوین آغاز شد و دوباره هم از اوین آغاز می شود، قطعاً این خط شیطان بزرگ است که سالهاست خاندان رفسنجانی با آن مرتبطند، نه خط انقلابی امام.

خط امام آن است که فرمودند: «بغض و کینه انقلابى تان را در سینه ها نگه دارید، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید و بدانید که پیروزى از آن شماست ... کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! ... که اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای ‌دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.» (صحیفه امام؛ ج21؛ ص98 | 29 تیر 1367)

 کنت تیمرمن عضو ارشد سازمان جاسوسی آمریکا: «اصل جمهوری اسلامی منافع آمریکا را تهدید می کند پس باید برای تغیر ماهیت و جوهره آن کوشید که نتیجه این تغییر با سرنگونی یکی است.... طرح جامع استراتژیک در مورد ایران تلاش خواهد کرد، بین مردم ایران و رژیم فاصله ایجاد نماید»

امروز به جرأت می توان ادعا نمود که اجراء طرح جامع استراتژیک آمریکا در خصوص ایجاد اختلاف بین مردم و رژیم ایران از زبان و کلام رفسنجانی و خاندانش، کاملاً قابل رؤیت است و لذا عمارهای امام خامنه ای باید این خط انحرافی را که به اسم امام از سوی رفسنجانی تبلیغ می شود، بخوبی بشناسند و نسبت به خطرات آن به موقع اقدام نمایند تا ملت ایران با بصیرت مثال زدنی خود، مبلغین و صحنه گردانان اسلام آمریکائی رسوا نمایند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ