سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی حقّ است و فرمانبردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 مهر 7 , ساعت 11:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

پس از اینکه آقای حسن روحانی از نیویورک بازگشت در جمع خبرنگاران و از داخل کشورمان پیامی برای کدخدای خود یعنی آمریکا مخابره کرد ونن گفت: «حاضرم برای اینکه خونریزی‌ها در سوریه و عراق حتی یک ساعت زودتر قطع شود و حتی بتوانیم از خون یک مسلمان حراست کنیم با هر کس در هر کجاحرف بزنم به شرطی که نتیجه، برقراری امنیت و ثبات در عراق، سوریه و یمن و آسایش مردم این کشورها باشد.»

جناب روحانی که هنوز از توافق هسته ای با 5+1 نمی تواند دفاع منطقی و حقوقی داشته باشد و هیچ افق روشنی ملت ایران در خصوص حل مشکلات عدیده اقتصادی خود و کشور مشاهده نمی کنند و اذن رهبری هم صرفاً مذاکره در مورد مسائل هسته ای با آمریکائیها بوده، پس طرح مذاکره با هر کس و در هر کجا، ارسال سیگنالی است برای مذاکره بیشتر با طرف آمریکائی که در ورای آن مذاکرات چیزی جز نفوذ خزنده دشمن دیده نمی شود!

به جناب روحانی باید یادآور شد؛ اگر قرار بود که میز مذاکره کشورها و گروههای محور مقاومت به دولت لیبرال شما و حتی دولت احمدی نژاد واگذر می شد، امروز دیگر اثری از هسته های مقاومت اسلامی بر اساس نظریات امام راحلمان و انقلاب اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، افغانستان، یمن و فلسطین جهان دیده نمی شد!تت

در حالی که قلب ملت شریف ایران از حادثه منا غصه دار بود و انتظار داشتند که رئیس جمهور کشورشان، پس از پی بردن به عمق فاجعه منا که منجر به کشته و مفقود شدن بیش از 500 نفر از حجاج ایرانی گردیده بود، در کنار ملت خود حاضر شود و سفر تشریفاتی و دید و بازدیدهای لیبرالی خود را نیمه تمام رها کند و به کشور باز گردد، ولیکن ملت، شاهد این بود که آقای روحانی پس از اتمام سخنرانی غیر انقلابی و غیر مفید خود، در حالی که سفر 5 روزه اش رو به پایان بود، با بی صداقتی تمام، روغن ریخته را نذر امامزاده نمودند و به دروغ سفر 5 روزه را 7 روزه خواندند تا بار دیگر مردم را بفریبند! و این در حالی است که از سوی رسانه دولت، سفر رئیس جمهور را از قبل 5 روزه اعلام کرده بودند!

غمگینانه باید گفت؛ که جریان غربگرایی که دولت را در اختیار گرفته اند، کشور و ملت بزرگ ایران را در اجراء برجام و قطعنامه 2231 در مسیری بی بازگشت و در راستای منافع آمریکا و اسرائیل قرار داده و لذا این دولت که هنوز در بازگرداندن جنازه های حجاج ایرانی از قتلگاه منا، ناتوان است و پس از گذشت 7 روز از حادثه غمبار منا نتوانسته است صدها خانواده چشم انتظار مفقودین را از نگرانی خارج نماید و نمی تواند وزیر لیبرال خود علی جنتی را بعنوان نماینده رسمی دولت به عربستان اعزام نماید و از پاسپورت ملیت ایرانی دفاع نماید، حق اینکه بتواند با هر کس و در هر کجا و در خصوص هر موضوعی مذاکره نماید را ندارد.

راستی اینکه جناب روحانی سفرش را نیمه تمام(الکی) گذاشت و به کشور بازگشت، آیا جنازه های حجاج را هم به کشور باز گرداند؟!!!!

جناب روحانی! راستی عهد و پیمانت با ملت چه شد؟ و آیا حضورتان در تهران باری از مشکلات خانواده های چشم انتظار حجاج مفقودی می کاهد؟! و اصلاً به حضورتان در تهران نیازی بود؟!!!!

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید/ ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود

زنده را تا زنده است شاخه گلی دستش دهید/ ورنه بر سنگ مزارش تاج گل‌ها را چه سود»

مهاتما گاندی در خصوص وصف حال دولت روحانی می گوید: «آنچه ما را به نابودی خواهد کشاند از این قرار است: سیاست بدون اصول ، لذت بدون وجدان ، علم بدون شخصیت و تجارت بدون اخلاق.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ