سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 93 اردیبهشت 10 , ساعت 12:16 صبح

وقتی فیلم مستند "من روحانی هستم "را مشاهده کردم، در وحله اول علت ناراحتی و عصبانیت جریانهای فرهنگی همسوی با دولت و فرصت طلبان را از پخش این فیلم، متوجه نشدم، زیرا سازندگان آن، از انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن و حضور مداوم جناب آقای روحانی (فریدون) در صحنه های مختلف دفاع از نظام اسلامی، گفته و مواردی را به تصویر کشیده بودند و لذا باید مسئولین فرهنگی کشور اگر انقلابی هستند، از دست اندرکاران فیلم مستند"من روحانی هستم " تقدیر و تشکر نمایند و اگر از انقلابی گری خود پشیمان و نادم هستند و با پخش گسترده این فیلم که انقلابی بودن آقای روحانی را نشان می دهد، دیگر مجال اقدامات براندازنه و فرصت طلبانه فرهنگی از آنها سلب می شود، که حق دارند عصبانی باشند و علیه جریانهای فرهنگی انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) ناسزا بگویند.

در خصوص ناراحتی زنجیره ای اصحاب فرصت طلب اطراف رئیس جمهور از این فیلم مستند، به نکاتی می شود اشاره کرد، که اولین مورد عصبانیت افراطیون اصلاح طلب، مربوط به خاطرات آقای رفسنجانی می باشد، که در طی سالهای گذشته با مجوز وزارت ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است.

یک هیئت آمریکائی در سال 1364 بدون اجازه امام و مسئولین اجرائی کشور و تنها با هماهنگی قبلی آقای هاشمی رفسنجانی با پاسپورت ایرلندی و بصورت محرمانه به ایران سفر می کنند و امام خمینی(ره) پس از اطلاع، از ملاقات مسئولین کشور با هیئت آمریکائی جلوگیری نمودند، و آقای هاشمی رفسنجانی مجبور شدند، سه نفر ازجمله آقای حسن روحانی را که در آن مقطع نماینده مجلس بود، مأمور مذاکره با هیئت آمریکائی نماید، که این موضوع در کتاب خاطرات آقای رفسنجانی به چاپ رسیده است.

عصبانیت جریان اصلاح طلبان و فرصت طلبان افراطی همراه و همسو با دولت از این قسمت فیلم مستند برای این است که جرأت رد و دروغ خواندن خاطرات پدر خوانده دولت (آقای رفسنجانی) را ندارند، و حتی آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی وقتی می خواهد از آقای روحانی در رابطه با این فیلم مستند دفاع کند، معلوم نیست به چه کسی " دروغگو " می گوید؛ کاش بصورت شفاف علت ناراحتی خود را ابراز می داشتند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!

علت ناراحتی دیگر از فیلم مستند " من روحانی هستم " اینجاست؛ که دستور حمله گازانبری به فتنه گران 18 تیر سال 78 را دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی، آقای روحانی صادر می نماید، که اقدام بجا و بحقی بوده است و پس از آن، مردم طومار فتنه گران را همانند فتنه نهم دی ماه سال 88 در هم پیچیدند، و سرّ عصبانیت اینها که به ناحق رئیس محترم جمهور را احاطه کرده اند در همین جاست و الا ارتباط با آمریکا و طرح آن در بین مردم، فرصت دیگری است که اصحاب فرصت طلب هیچگونه مخالفتی با آن ندارند.


موضوع دیگری که در این فیلم مستند به چشم می خورد، بحث توافق هسته ای با سه کشور اروپائی در دولت آقای خاتمی است، که در رابطه با این توافق آقای خاتمی رئیس جمهور وقت می گوید: نقل به مضمون در فیلم، « که من از آقای البردعی سئوال کردم که تعلیق هسته ای یعنی ما باید چه کاری انجام دهیم؟ که آقای البرادعی در جواب من گفت؛ فقط گاز به سانتریفیوژها تزریق نکنید، که گفتیم باشد، ولی بعد از رفتن از ایران گفتند که آنچه که در رابطه با مسائل هسته ای می باشد حتی ساختمان سازی و مونتاژ و همه را باید تعلیق و تعطیل نمائید که این کار آنها غیر اخلاقی بود.» و دولت اصلاحات همین دستور البرادعی را عملیاتی می کند، همان کاری که دولت فعلی در خصوص توافقنامه هسته ای با 5+1 انجام دادند، و چرخ هسته ای کشور را تعلیق و تعطیل نمودند و عصبانیت بخشهایی از دولت و مطبوعات اصلاح طلب، در همین قسمتهای فیلم مستند نهفته است.

راستی! نماد " کـلـیـدی" که آقای روحانی در تبلیغات ریاست جمهوری سال 1392 از آن استفاده و بهره بردند، به تقلید از همان کلید روی کیک اهدایی هیئت آمریکایی در سال 1364 به ایران نبود!؟   

به هر حال فرصت طلبان و فتنه گران افراطی بدانند که ریاست محترم جمهور، آقای روحانی با داشتن سوابق خوب انقلابی، برای همیشه همراه و در احاطه آنان باقی نمی ماند و انشاء الله شاهد حرکتهای انقلابی ایشان، در راستای اهداف بلند نظام اسلامی که همان برقراری حکومت جهانی حضرت بقیة الله اعظم (عج)است، خواهیم بود.

                                                    والسلام            

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ