سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر تو به زندگى پشت کرده‏اى و مرگ به تو روى آور است پس چه زود دیدار میسر است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 آبان 2 , ساعت 1:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

از درون توافق وین یا همان برجام، بوی نفوذ غرب و بخصوص آمریکا با هماهنگی جریان نفوذی و منافق "زر و زور و تزویر" به مشام ازععاما در کمال حیرت و ناباوری آقای حسن روحانی که در گرفتن تضمین از آمریکا و اتحادیه اروپا ناتوان و لغزان است و باید حکم حکومتی رهبری را، بعد از اجراء تمام مفاد آن به رهبری پاسخگو باشند، بلافاصله اقدام به ارسال جوابیه نادرست و غیر واقعی به محضر رهبری نمود و در یک دروغ بزرگ ادعا نمود و گفت: «تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، تجاری و مالی بین‌المللی و یا یک‌جانبه‌ای که توسط شورای امنیت، اتحادیه اروپا و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران برقرار شده بود، رفع گردیدند. ساختار تحریم‌ها و فضای روانی جهانی که هر گونه تعامل اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران را پرهزینه و در برخی موارد غیرممکن ساخته و بار گران و طاقت‌فرسایی بر دوش اقتصاد کشور و معیشت مردم تحمیل کرده بود، از هم پاشید.»

بعید است که این نامه بدون مشورت با مشاورین غرب محور رئیس جمهور تهیه گردیده باشد، زیرا اگر ادعای کذب جناب روحانی را مبنی بر لغو و پاشیده شدن تحریمها را بپذیریم، آنگاه این سئوال مطرح خواهد شد، پس چرا تا کنون هیچ مقام غربی در آمریکا و اروپا خبر لغو تحریم ها را صادر نکرده؟ و چرا وضعیت اقتصادینن کشور و مردم آنچنان نگران کننده و بحرانی گرید، که چهار وزیر کابینه روحانی احساس خطر نموده و اقدام به نگاشتن نامه به جناب روحانی می نمایند؟ و دولت بی تدبیر و ناامید از رفع تحریم ها بلافاصله مجبور شد، "بسته ضد رکود اقتصادی" برای برون رفت از بحران اقتصادی، آن هم براساس تفکر اومانیستی منتشر نماید؟! و لذا عملاً بی لیاقتی و بی تدبیری دولت اعتدال به اثبات رسیده و بهتر است، دولت ناتوان لیبرال از فرافکنی و ناراستی با ملت دست بردارد و به ریل اصلی انقلاب اسلامی باز گردد و چشم طمع از کمک شیطان یا همان کدخدا(آمریکا) بردارد!

ضمن تسلیت عاشورای حسینی(ع) این وجیزه را با گفتاری زیبا و کاربردی از حجت الاسلام پناهیان به پایان می برم، ایشان در محضر رهبر عزیز انقلاب در شب هشتم محرم گفتند: «شب عاشورا وقتی شمر ملعون عباس را صدا زد، عباس تا وقتی امام حسین(ع) نفرمود؛ جوابش را نداد. ما عباس می‌خواهیم که تا امامش اجازه نداده با دشمن دست ندهد، و با دشمن تماس نگیرد. اگر عباس می‌گفت که حالا بگذار ببینم شمر چه میگوید، امروز نامی از عباس نمانده بود. عباس! به دشمن دست ندادی، خدا دستهایت را قبول کرد، عباس! به دشمن نگاه غضبناک کردی، خدا چشمهایت را قبول کرد.» 

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ