سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 آبان 16 , ساعت 1:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا یا همان کدخدای جناب روحانی، پایگاه استراتژیک خود در خاورمیانه را از دست داد و با تصرف لانهمم جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام دومین ضربه مهلک به پیکره استکبار جهانی وارد گردید و با شکل گیری انقلاب اسلامی ادامه حیات اسرائیل به خطر افتاد و لذا پس از  این رویدادها، آمریکا در 36 ساله گذشته همواره بدنبال فرپاشی و براندازی نظام اسلامی ایران بوده و هیچگاه از دشمنی و براندازی انقلاب اسلامی ما دست نکشیده است، هر چند که عده ای ساده لوحانه و منافقانه به مذاکره و بازگشائی سفارت کدخدا می اندیشند و بر خلاف نظر صریح امام دیگر آمریکا را دشمن و شیطان بزرگ تلقی نمی کنند!

جریان نفاقطی سالیان گذشته جهت بازسازی پروزه نفوذ آمریکا در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشورمان نقش فعال و چشمگیری ایفا نموده، ترجمه کتب و مقالات، طراحی و اجراء فتنه های 78 و88، حمله به دین و ولایت فقیه، حمله به نهادهای انقلابی و شکل گیری شبکه مدیران تکنوکرات، تجمل گرا و لیبرال، همگی گویای این است که استکبار جهانی لحظه ای از پروژه براندازی انقلاب اسلامی ایران آن هم با کمک جریان نفاقغفلت ننموده است.

استکبار جهانی دریافته است که انقلاب اسلامی ایران، کانون حمایت و دفاع از مظلومین جهان است که موجب نگرانی آنها را فراهم نموده و لذا انواع و اقسام توطئه ها را برای ساقط نمودن و یا محدود کردن انقلاب اسلامی بکار بسته است و در مقطع پس از برجام، نقش نفوذی جریان نفاق که با پیروزی جناب روحانی در مسئولیتهای مهم کشور بکار گرفته شده اند برای استکبار جهانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جریان نفاق همواره در تلاش بوده و هست که ریل حرکت مردم را از انقلابی گری و آرمانگرایی به ریل رفاه و تجمل گرائی و بزک کردن آمریکا عوض نماید، یعنی به مردم می گویند، که مشکل کشور اقتصاد است و برای حل مشکل باید از استقلال چشم پوشید و نظم جهانی کدخدا را پذیرفت تا مشکل اقتصاد، ریز گردها و آب آشامیدنی ملت حل شود!!!

از آفات جریان نفاق این است که خودش را از خطا و لغزش مصون می داند و هیچ اشتباه و تقصیری را نمی پذیرد و عذرخواهی در مرام این جریان نفوذی خطرناک وجود ندارد. جریان نفاق بخاطر وابستگی حزبی و قبیلگی، حاظر نیست اعمال باطل و نادرست همفکران خود را محکوم نماید و کورکورانه از اعمال پلید حزب و گروه خود تبعیت می کند و در همین راستا است که استقلال کشور و ملت را وجه المصالحه قرار داده و به صورت خزنده و کم شتاب زمینه نفوذ دشمن را در کشور فراهم می نماید

گویند: ناصرالدین شاه می خواست از باغ وحش اختصاصی خود بازدید کند و مخصوصا شیر باغ وحش را ببیند. اما، شیر باغ وحش از گرسنگی مرده بود و قرار شد، اوس شعبون که نگهبان قفس شیر بود، برای چند ساعت در پوست شیر برود تا بازدید تمام شود. هنگام بازدید، ناصرالدین شاه گفت که می خواهد جنگ شیر و پلنگ را ببیند و پلنگ را به قفس شیر آوردند، اوس شعبون داشت از ترس می ترکید که ناگهان صدای ضعیفی شنید. صدا از پلنگ بود که می گفت؛ اوس شعبون نترس، من هم اوس قربونم!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ