سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 دی 22 , ساعت 10:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

محمد جواد ظریف با اشاره به تحولات ناشی از ایران‌هراسی عربستان سعودی خاطرنشان ساخت: «ما در نامه‌ای که به وزرای خارجه اکشورهای مختلف جهان نوشتیم رویدکردها و اقدامات ایران هراسانه عربستان سعودی را طی دو سال گذشته به طور واقعی تبیین ساختیم هر چند در این مدت همواره با اتخاذ سیاست‌های خویشتندارانه تمامی اقدامات منفی آنها شامل تعرض به دو نوجوان ایرانی و حادثه منا که پیامدهای بدی در احساسات مردم ایران به جای گذاشت را بطور عقلایی هضم کردیم.»

رئیس جمهور کشورمان، وزیر خارجه، دبیر شورای عالی امنیت ملی و جناب رفسنجانی سرگرم ملاقات با گرهارد شرودر، صدراعظم پیشین آلمان شده اند و آنقدر از ملاقات با مسئولین دون پایه غربی مسرورند که در پوست خود نمی گنجند و توطئه های آمریکا را فراموش کرده اند. این دیدارها در حالی صورت می پذیرد که مسئولینت اجرائی ایران که آب از لب و دهانشان در ملاقات با گرهارد شرودر آویزان شده، که مسئولیت این فرد آلمانی را بر زبان جاری نمی کنند و صدا و سیما هم با صداقت اطلاع رسانی نمی کند.

ظاهرا دولت اعتدال همه امور کشور حتی بودجه سال 95 را معطل رفع یا لغو تحریمها از سوی کدخدا(آمریکا) نگه داشته است و ملاقات با افراد دون پایه غربی هم در همین راستا ارزیابی می شود. چرا رئیس جمهور کشور، وقت مردم و بیت المال را که باید صرف رفع مشکلات کشور و ارائه بودجه سالیانه به مجلس و برنامه توسعه ششمشود، رها می نماید و به ملاقات بی حاصل با باز نشسته های غربی می پردازد؟! ت

به جرأت می توان ادعا کرد که این دیدارهای ذلت بار با ورشکستگان غربی و نگه داشتن بودجه سال 95 به انتظار رفع تحریم از سوی کدخدا بازی با ملت و فرافکنی است و این اقدامات خبر می دهد که دولت اعتدال، هیچ اعتقادی به اجراء اقتصاد مقاومتی نداشته و ندارد و اگر دم از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی می زند، پس چرا بودجه سال 95 را معطل عنایت کدخدا و رفع تحریمها نگه داشته اید؟ و اینچنین، پرده دروغ و تزویر دولت کنار می رود! 

البته کاش یکی به آقای ظریف ئو دولت اعتدال می گفت اگر به فرزندتان در فرودگاه جده تعرض می شد و یا بستگان درجه یکتان در توطئه حکام فاسد سعودی زیر دست و پا له می شد و ار دنیا می رفت بازه ذلیلانه و عاقلانه آن را هضم می کردید؟! البته از شما شیطون بلاها هر چی بگید بر می آد، به نظر می رسد که رئیس جمهور لیبرال در اولین فرصت در صفحه تلوزیون حاضر می شد و باز هم می گفت؛ بروید به جهنم، بروید به یک جای گرم تا نلرزید، ای بی سوادها و افراطی ها!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ