سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند باش، یا دانشجو، یا شنونده، و یا دوستدار آنان . پنجمین مباش که هلاک می شوی . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 فروردین 19 , ساعت 2:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

مدتی است که در برنامه ذهنی خود بنا را بر این نهاده بودم که پیرامون مؤلفه های حاکمیت دینی و انقلابی، مطالبی را بر روی صفحه وبلاگغ وزنه سیاسی قرار دهم، لکن سخنان و اقدامات افراطی جناب هاشمی رفسنجای و حسن روحانی مجال پرداختن به آن موضوع مهم را سلب می نمایند و امیدوارم این عالیجنابان غربگرا و لیبرال دست از سخنان افراطی برداشته تا حقیر هم فرصتی را برای پرداختن به مبانی دینی و انقلابی داشته باشم. اما در روز ملی فناوری هسته ای که رئیس جمهور باید پاسخگوی داده ها و ستانده های اجراء افراطی برجام آمریکائی-اسرائیلیباشد، باز هم با فرا فکنی، تلاش نموده تا افتضاح بوجود آمده در توافق هسته ای با آمریکا را از اذهان ملت دور و پاسخگوی مطالبات و مشکلات اقتصادی کشور و ملت نباشد و لذا در روز ملی فناوری هسته ای بازهم با اعتماد به کدخدا(آمریکا) نوک حمله خود را به جریانهای مؤمن به اسلام و انقلاب متوجه نمود و گفت: «افراط همه جا برای ما مضر است، به ویژه در اندیشیدن، فکر کردن، بزرگ‌ترین خطر برای جامعه می‌آفریند، در فکر افراطی، هیچ‌گاه نباید با آژانس بین‌المللی اتمی همکاری کرد. در فکر افراطی هیچ‌وقت نباید با سازمان ملل متحد، همکاری کرد، حتی فکر افراطی به ما می‌گوید به هیچ کس اعتماد نکنید، فکر افراطی به ما می‌گوید به همسایگان هم اعتماد نکنید. فکر افراطی به ما می‌گوید به دوستان هم اعتماد نکنید.»

باید به جناب حاج حسن روحانی گفت: که اولاً رهبری عزیز به شما فرمودند، که اینقدر نیروهاین انقلابی را با ادبیات دشمن(افراطی) مورد خطاب قرار ندهید و ثانیاً وقتی شما خارج از توافقات بین المللی بصورت افراطی و فراتر از پروتکل های بین المللی به آژانس انرژی اتمی اجازه بازرسی و نظارت بر توان ضعیف شده هسته ای را داده اید! و خیانت شما و بدعهدی کدخدایتان برملا شده، پس حق ندارید، بصورت حق به جانب و همسوی با آمریکائیها با نیروهای مؤمن به انقلاب سخن بگوئید!

-جناب روحانی شما باید به ملت بگوئید که در مقابل خارج کردن و ریختن بتن در قلب رأکتور اراک چه چیزی از کدخدا ستانده اید که امروز طلبکارانه با ملت سخن می گوئید! شما وقتی آب سنگین اراک را با هزینه فراوان به کشور عمان ارسال می کنید و هیچ کس در دنیا حاضر به خریدن آب سنگین از شما نشد،! چرا به دروغ می گوئید که فروشنده آب سنگین شده ایید!غ

جناب رئیس جمهور! شما وقتی بر اساس برجام نمی توانی بیش از 300 کیلو گرم اورانیوم در اخل کشور نگه دارید و سوخت 20 درصد را هم اکسید کرده اید؛ چرا دم از ساخت میله های سوختی که توسط شهید شهریاری ساخته شده، می زنید! لذا شما در لباس روحانیت، با ملت با صداقت و درستی سخن بگو و تزویر را کنار بگذارید!

-آقای رئیس جمهور! اگر به مردم بگوئید که اورانیوم غنی شده را در مقابل کیک زرد به روسیه داده اید و تهاتر(عوض کردن) شما با روسیه همانند دادن طلا در مقابل مس است، آنگاه در این صورت شاهد خواهید بود که ملت ایران با دانستن واقعیتها، شما را از اریکه قدرت به پائین می کشند!

-جناب آقای روحانی در روز ملی فناوری هسته ای باید پاسخ دهند که وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ که آمریکا مورد اعتماد نیست و باید از رئیس جمهور آمریکا تضمین لازم در مقابل اجراء تعهدات ایران گرفته شود، پس چرا بر خلاف دستور رهبری و برای تصرف مجلس شورای اسلامی همه تعهدات ایران را بر اساس برجام انجام داد و تضمین از آمریکا نگرفت؟ و همین مسئله باعث گردیده که کشورهای اروپایی  بگویند، از ترس آمریکا قادر نیستند که همه تحریمها را لغو نمایند؟ و لذا جناب روجانی بخاطر این افتضاح بزرگ ملی باید از ریاست جمهوری استعفاء دهند، نه اینکه طلبکارانه سخن برانند، زیرا در هیچ کشوری با چنین افتضاح بزرگی اجازه نمی دهند رئیس جمهورش همچنان در قدرت باقی بماند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ