سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی دانشمند در عمل به دانشش است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 اردیبهشت 13 , ساعت 2:15 عصر

به نام خدا و برای خدا

برجام تنها کارنامه 1000 روزه دولت اعتدال است که جناب روحانی آن را مایه افتخار و منتقدین و حامیان استقلال و عزت کشور، آن را مایه ننگئ می دانند، لذا اعتدالیون غربگرا در تلاشند که کشور و مجلس دهم را در بازی باخت برجام همچنان سرگرم نگه داشته و کشور را به سوی برجامیزه نمودن هدایت نمایند تا ملت از میزان خیانت بزرگ دولت اعتدال در برابر آنچه ستانده و آنچه را تقدیم کدخدا(آمریکا) کرده با خبر نشوند!

در همین رابطه جناب روحانی همچنان به تعاریف هپورتی و غیر واقعی از برجام پرداخته و علی رغم نقض مکرر برجام از سوی آمریکا، ولی جناب روحانی هر روز منتقدین برجام را مورد حمله قرار می دهد و منطقه عملیاتی وسیع رفع تحریمها را که در پسا برجام به مردم وعده داده بود، با نفاق و تزویر محدودتر می نماید. لذا برجام را از آفتاب تابان به ابر شتابان محدود کرد!

جناب روحانی که بمناسبت روز کارگر برای دیدار با کارگران و مدیران به کارخانه مپنا رفته بود، مجدداً برجام را بهانه کرد و گفت: «بدگمان‌ها می‌گویند نقل و انتقال پول چیزی نیست. اگر در سایه برجام به جای اینکه کشتی‌های بزرگ در ساحل کشور همسایه پهلو بگیرد و با قایق و لنج بار به ساحل ایران برسد و هر کانتینری 700 دلار اضافه از جبیب مردم پرداخت شود، می‌گویند 700 دلار که چیزی نیست.» ن

باید از رئیس جمهور سئوال کرد؛ شما بارها به مردم قول رفع تمام تحریمها را در برابر انهدام تأسیسات هسته ای داده بودید! مگر قرار بوده با اجراء برجام تنها به پهلوگیری کشتی و نقل و انتقال پولی که به دروغ می گوئید، امکان پذیر شده، بسنده نمائیم؟! کجا رفت رفع تحریم و بازگرداندن 150 میلیارد دلار؟! کجا رفت امکان دسترسی به نظام ارزی بین المللی؟! سرنوشت سوئیفت که بخاطر آن سفر خود به نروژ را لغو کردید به کجا انجامید؟! آیا فروش 32000 کیلو آب سنگین به آمریکا بر اساس هر کیلو 269 دلار در مقابل بهاء آب سنگین جهانی به قیمت هر کیلو 600 تا 2000 دلار معامله عاقلانه ای است؟! آیا تخفیف بیش از 100 میلیارد تومانی به آمریکا در خصوص فروش آب سنگیم، نشانه کدخدا پذیری جناب روحانی نیست؟!ع

آقای روحانی، کنار بگذار این همه نفاق و تزویر را! شما و باند نیویورکی ها(جواد ظریف-سیروس ناصری- حسین موسویان و ...) در زمانی که باب مذاکرات محرمانه شما در دولت سابق با راکفلرهای آمریکائی جهت نفوذ آمریکا در کشورمان بسته شد، با شگردی خاص، مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را طی سالیان متمادی زمینه نفوذ اتاقهای فکر براندازن آمریکایی کردید! و امروز در پرونده هسته ای و برجام تلاش دارید که نتیجه مذاکرات محرمانه در مرکز استراتژیک مجمع را که به تغییر نظام اسلامی می انجامد، عملیاتی نموده و کدخدا(آمریکا) را از خود راضیک نمائید!، پس دیگر نفاق نورزید و از برجام و اسلام رحمانی و اعتدال سخن نگوئید، زیرا پشت پرده براندازان و غربگرایان اعتدال کاملاً آشکار گردیده است!!!

بازی برد-برد جناب روحانی همانند، داستان نردبان فروشی ملا است که گویند؛ روزی ملا در باغی بر روی نردبانی رفته بود و داشت میوه می خورد. صاحب باغ او را دید و با عصبانیت پرسید: ای مرد بالای نردبان چکار می کنی؟ملا گفت نردبان می فروشم! باغبان گفت؛ در باغ من نردبان می فروشی؟

ملا گفت: نردبان مال خودم هست هر جا که دلم بخواهد آنرا می فروشم!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ